• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

افتتاح پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی در شهر آفتاب

  • کد خبر : 67675
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
افتتاح پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی در شهر آفتاب
پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی امروز با حضور دکتر محمد عبده زاده رئیس سندیکای صاحبان داروهای انسانی، دکتر مسعود مستوفی رئیس ستاد برگزاری، دکتر سینا مستوفی مدیر اجرایی این نمایشگاه و آقای فرشید مهرشاد معاون نمایشگاهی شهر آفتاب در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب به مدت چهار روز از ۱۸ تا ۲۱ آبان آغاز به کار کرد.

علیرضا ملاحتی – به گزارش پایگاه خبری تجارت آوا،  دکتر سینا مستوفی مدیر اجرایی برگزاری این نمایشگاه در این مراسم گفت: امسال در حالی پنجمین نمایشگاه مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی را برگزار می کنیم که فضای آن ۱۲ هزار متر مربع و با حضور ۱۷۹ شرکت می باشد. این نمایشگاه به لحاظ تعداد بزرگترین نمایشگاه شهر آفتاب بعد از تاسیس آن است و پیش بینی می شود حدود ۵۰۰۰ نفر از این نمایشگاه بازدید کنند.

دکتر سینا مستوفی ادامه داد: این نمایشگاه کاملاً تخصصی بوده و در حوزه های غذایی، داروی، آزمایشگاه های صنعتی، بالینی و آموزشی می باشد. همچنین هدف از برگزاری ارائه ظرفیت های شرکت های دارویی و آزمایشگاهی است در این نمایشگاه اکثر شرکت هایی که حاضر هستند نمایندگان برند های معتبر اروپایی نیز می باشند. مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی در پایان ظرفیت‌های نمایشگاه شهر آفتاب را بسیار خوب و مناسب عنوان کرد.

آقای فرشید مهرشاد معاونت نمایشگاهی مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب نیز در ادامه این مراسم گفت: امروز افتتاح پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی را داریم، این نمایشگاه جزو نمایشگاهی تخصصی است که گروه هدف بخش آزمایشگاه ها و شرکت ها و تامین کننده های مواد شیمیایی و تجهیزات هستند.
فرشید مهرشاد افزود: شهر آفتاب در حالی میزبان این رویداد است که با تغییراتی که اخیرا اتفاق افتاده کریدور جدیدی برای برگزاری نمایشگاه و حضور شرکت کنندگان ایجاد شده که می‌تواند ارتقای کیفیت و رضایتمندی برای مشتری و ذی‌نفعان را داشته باشد.
معاون نمایشگاهی مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب ادامه داد: یکی از مزیت های آن اینکه ما در این مجموعه به صورت رودررو خدمات را به مشتریان اصلی ارائه می‌کنیم چون رضایت آنها برای ما بسیار مهم است. از طرفی شهر افتاب بعد از سالها که در گذر زمان دچار کم مهری از طرف بخش های مختلف شده است، طی سال اخیر با همت مدیریت جدید این مجموعه و حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر در حال تبدیل شدن به هاب اقتصادی و تجاری در منطقه است که می تواند تاثیرگذار برای کل تهران به خصوص بخش جنوب تهران از لحاظ توسعه اقتصادی و تجاری باشد.

وی ادامه داد: استطاعتی که در حال حاضر در این مجموعه وجود دارد اینکه بدون هیچ گونه تداخل و ایجاد بار ترافیکی حدود ۱۳ هزار خودرو را می تواند در خود جای دهد. و این پتانسسل ایجاد شده که ما بتوانیم میزبان رویداد های پر مخاطب و عمومی تر باشیم، مثل نمایشگاه کتاب و با آغوش باز از این موضوعات استقبال می‌کنیم و به دنبال آن هستیم، که بار ترافیکی و سختی هایی که مردم و شهروندان تهران به واسطه برگزاری نمایشگاه در شمال شهر متحمل هستند در اینجا پوشش دهیم و اتفاقات بهتری را شاهد باشیم.

وی در خصوص تقویم نمایشگاهی هم گفت: پیش بینی ظرفیت رفتن به سمت ۶۰ الی ۷۰ عنوان نمایشگاهی را داریم البته در حال حاضر ۴۸ عنوان را برای سال آینده قطعی کرده ایم و به آن تعداد انشالله دست پیدا خواهیم کرد و در اسرع وقت به صورت رسمی هم اعلام خواهیم کرد. که هم شرکت کنندگان و هم مخاطبین در این خصوص برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

http://tejaratava.ir/?p=67675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.