• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

افتتاح و کلنگ زنی طرح های صنعتی استان مرکزی

  • کد خبر : 62577
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
افتتاح و کلنگ زنی طرح های صنعتی استان مرکزی

با حضور علی نبوی معاون وزیر صمت و رییس ایدرو ، استاندار مرکزی ، نماینده مردم محلات و دلیجان و مدیران این استان چندین طرح صنعتی به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد. معاون وزیر صمت در برنامه های جداگانه ای طرح فیلتر پرس معدن مس محمد آباد دلیجان و کارخانه تولیدی تریکو […]

معاون وزیر صمت در برنامه های جداگانه ای طرح فیلتر پرس معدن مس محمد آباد دلیجان و کارخانه تولیدی تریکو گلزار را افتتاح کرد.

با افتتاح طرح فیلتر پرس معدن مس محمد آباد ، پساب معدنی موجود جداسازی و به فرآیند استفاده مجدد باز می‌گردد.

در ادامه حضور معاون وزیرصمت و رئیس هیات عامل ایدرو ؛ طرح توسعه استحصال کنسانتره آهن از باطله‌های کارخانه مس نیز کلنگ‌زنی شد.

همچنین با حضور علی نبوی و هیات همراه ، واحد تولیدی تریکو گلزار در شهرستان محلات با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۵۴ نفر به بهره برداری رسید.

نبوی در ادامه سفر یک روزه خود به استان مرکزی از صنایع سنگ سنگستان نیز بازدید کرد .

وی در پایان برنامه های خود در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید وزیر صمت مبنی بر حضور میدانی مدیران در محیط واحدهای صنعتی و بررسی مشکلات این واحد ها ابراز امیدواری کرد : با سرمایه گذاری های صورت گرفته نرخ اشتغال منطقه‌‌ ‌بهتر شود.

در برنامه صبح پنج شنبه هم با حضور معاون وزیر صمت و رییس ایدرو نیروگاه ۱۲ مگاواتی کارخانه سیمان انارک با سرمایه گذاری ۲هزار میلیاردی به بهره برداری رسیده بود.

http://tejaratava.ir/?p=62577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.