• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1
رشد 37 درصدی حضور کشورهای اروپایی در نمایشگاه صنعت شوینده ایران

افتتاح نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده،بهداشتی و سلولزی در تهران با حضور ۷۰ شرکت از ۱۱ کشور

  • کد خبر : 83260
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
افتتاح نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده،بهداشتی و سلولزی در تهران با حضور ۷۰ شرکت از ۱۱ کشور
محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی منطقه خاورمیانه است که امسال با استقبال چشمگیر شرکت های خارجی از جمله اروپایی مواجه شده است.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی نمایشگاه؛ حضور شرکت های خارجی بویژه کشورهای اروپایی در سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزیایران نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد رشد یافته است.
در این نمایشگاه بیش از ۷۰ شرکت از یازده کشور هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، کره جنوبی و ویتنام حضور و مشارکت دارند.
سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی تا ۱۰ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده و در آن بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی از مناطق مختلف کشور، نوین ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت شوینده و بهداشتی را به مدت چهار روز ارائه کرده اند.
رئیس ستاد برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی گفت: در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای و همچنین انواع دستگاه‌ها، خط تولید و تجهیزات و ماشین‌آلات این حوزه ارائه کرده اند.
علی مرادی با بیان اینکه این نمایشگاه با نظارت انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن سلولزی بهداشتی ایران برپا شده است، گفت: در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر ۳۴ هزار مترمربع و در ۱۰ سالن برگزار می‌شود، تولیدکنندگان؛ آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های روز این صنعت را به نمایش گذاشتند.
وی با بیان اینکه معرفی محصولات جدید یکی از اولویت های بر پایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت های علمی و تحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.
مرادی اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزائی، تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی های شرکت های داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور را نیز از مهمترین اهداف برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته عنوان کرد.
سی امین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته طی چهار روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

http://tejaratava.ir/?p=83260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.