• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

افتتاح مدرسه امید تجارت در روستای “بمباسری”چابهار

  • کد خبر : 46011
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
افتتاح مدرسه امید تجارت در روستای “بمباسری”چابهار

بانک تجارت همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مدرسه شش کلاسه امیدتجارت را در روستای”بمباسری”بخش دشتیاری شهرستان چابهاراستان سیستان و بلوچستان با حضورترک تبریزی نایب رئیس هیات مدیره این بانک افتتاح کرد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، این مراسم باحضور ترک تبریزی نایب رییس هیات مدیره و کاظم پور مدیرامورهیات مدیره وعامل این بانک، نماینده وزیرعلوم درتشکل های دانشگاهی،رئیس دانشگاه دریانوردی چابهار،امام جمعه،شهردار،فرماندار،بخشدار،فرمانده سپاه، رئیس اداره آموزش وپرورش وجمعی از مقامات محلی بخش دشتیاری شهرستان چابهار برگزار شد.

نایب رییس هیات مدیره بانک تجارت با ابراز خرسندی ازحضور در جمع دانش آموزان و اهالی خونگرم روستای بمباسری، افتتاح مدرسه امید تجارت در ایام مبارک دهه فجر را به مردم ولایتمدار این منطقه تبریک گفت.

ترک تبریزی با اشاره به اینکه بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی تاکنون ۴۵ مدرسه به همت همکاران بانک و مشارکت سایر بخش ها در مناطق محروم کشور افتتاح کرده است افزود: این بانک ساخت مسجد،حمام، نصب دستگاه های تصفیه آب درروستاها به منظور تامین آب شرب را از وظایف خود می داند و همواره کوشیده است تا بهترین عملکرد را در عمل به مسئولیت های اجتماعی داشته باشد.

رئیس دانشگاه دریانوردی چابهار با تقدیر از عملکرد بانک تجارت در حمایت از این استان گفت: بخش دشتیاری یکی از مناطق کم برخوردار استان سیستان و بلوچستان است و مدیریت استان نگاه ویژه ای به اجرای طرح های عمرانی و زیر ساختی در این خطه دارد.

امام جمعه بخش دشتیاری نیز ضمن تشکراز بانک تجارت برای ساخت این مدرسه گفت:عملکرد این بانک درحوزه مسئولیت های اجتماعی وپیگیری برای ساخت مدرسه امیدتجارت در روستای بمباسری بخش دشتیاری، بسیارارزشمند است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش دشتیاری عملکرد بانک تجارت و مشارکت در عرصه مدرسه سازی را قابل توجه دانست و اظهار امیدواری کرد این اقدامات بتواند موجبات رشد و بالندگی نسل آینده را فراهم سازد.

بانک تجارت در این مراسم همچنین به منظور حمایت از دانش آموزان این مدرسه هدایا و وسایل کمک آموزشی را به آنان اهدا کرد.

مدرسه امید تجارت بمباسری در بخش دشتیاری با مشارکت بانک تجارت و دانشگاه علوم دریایی چابهاردر زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و با ۳۱۱ متر زیربنا احداث شده است.

در این مدرسه شش کلاسه در مقاطع ابتدایی۵۰ دانش آموز، متوسطه اول و دوم۱۲۰ دانش آموز دختر و ۹۶ دانش آموز پسر مشغول تحصیل خواهند شد. دانشگاه بهار اندیشه دشتیاری وابسته به دانشگاه علوم دریایی چابهار نیز کلاس های آموزشی خود را روز های پنجشنبه و جمعه در این فضای آموزشی برگزار می کند.

بخش دشتیاری با جمعیت ۸۵۰۰۰ نفر و روستای بمباسری و هفت روستای مجاور آن با ۵ هزار نفر در ۶۰ کیلومتری شهرستان چابهار واقع شده است.

http://tejaratava.ir/?p=46011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.