• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

افتتاح شعبه بانک سینا در قلعه گنج استان کرمان

  • کد خبر : 15898
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
افتتاح شعبه بانک سینا در قلعه گنج استان کرمان

شعبه بانک سینا در منطقه قلعه گنج استان کرمان با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این بانک به بهره برداری رسید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، مدیرعامل بانک سینا با بیان اینکه این شعبه پیشتر به عنوان باجه فعالیت داشت، افزود: همت و تلاش مضاعف همکاران در زمینه بهبود عملکرد شعبه و ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه قلعه گنج، ارتقا و بهبود جایگاه آن را به همراه داشته که قابل تقدیر است و امیدواریم منشاء خیر و برکت جهت هموطنان گرامی این منطقه باشد.
دکتر ایمانی افزود: با ارتقاء درجه این باجه به شعبه، زمینه ارائه خدمات بهتر به مشتریان بانک در این منطقه فراهم شده است و همکاران نیز باید از فرصت ایجاد شده در جهت ارتقاء بیش از پیش عملکردها و جلب رضایتمندی مشتریان تلاش کنند.
وی تصریح کرد: بانک سینا در حال حاضر خدمات با کیفیت و متنوعی را ارائه می کند و کارکنان بانک نیز، احترام به مشتری و پاسخگویی به موقع و قانونمند را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
گفتنی است در ارتقاء درجه شعب، شاخص های عملکردی متعددی نظیر منابع، مصارف، خدمات، وصول مطالبات، میزان مطالبات سررسید گذشته، معوق و مشکوک الوصول و نیز شاخص هایی همچون کنترل ریسک اعتباری، تاثیرگذار است.
با ارتقای رتبه این باجه به شعبه؛ ضمن استقلال بیشتر در عملکردها، توان تسهیلات دهی بیشتر به مردم و بخش خصوصی به ویژه کسب و کارهای تولیدی فراهم می شود.
گفتنی است در این مراسم، معاونین مهندسی و پشتیبانی و سرمایه های انسانی و مدیران امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، حراست و مدیر منطقه جنوب شرق کشور بانک سینا نیز حضور داشتند.

http://tejaratava.ir/?p=15898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.