• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

افتتاح شعبه آزادگان کرج بانک پارسیان در محل جدید

  • کد خبر : 80931
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
افتتاح شعبه آزادگان کرج بانک پارسیان در محل جدید

آیین بازگشایی شعبه آزادگان کرج بانک پارسیان در محل جدید و با طراحی مدرن و فضایی مناسب‌تر و به‌منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر، صبح روز یکشنبه ۲۸ اسفندماه با حضور سیامک دولتی معاون شعب و پشتیبانی بانک به همراه تعدادی از مدیران ستادی و روسای شعب منطقه و کارکنان شعبه برگزار شد.

سیامک دولتی معاون شعب و پشتیبانی بانک پارسیان در آیین بازگشایی این شعبه، ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و ماه مبارک رمضان، از زحمات مدیریت‌های پشتیبانی، امور شعب، منطقه کرج و همه‌کسانی که درراه اندازی مجدد این شعبه تلاش کرده‌اند، قدردانی وتأکید کرد: انتظار این است که جابه‌جایی یک شعبه بر اساس محاسبات و پیش بینی های بهبود عملکردی موجب شودکه سهم بازار بانک در کشور و در بین بانک‌های خصوصی افزایش یابد.
عضو هیات عامل بانک، با اشاره به اهمیت توجه به مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع به‌عنوان عوامل مهم جذب منابع و سودآوری، بر شناسایی نیازهای مشتریان و توجه به دیدگاه‌ها و درخواست‌های ایشان تأکید کرد.
سیامک دولتی در ادامه با تأکید بر اینکه در سال آینده و از روزهای ابتدایی فعالیت، مبنای کار باید رشد و جذب منابع باشد، تصریح کرد: در خصوص پرداخت تسهیلات نیز باید بهداشت اعتباری و اصول اخلاقی و حرفه‌ای بانکداری رعایت شده و تمرکز بر مشتریانی باشدکه فعالیت خود را در بانک متمرکز کرده‌اند.
وی با اشاره به اهتمام ویژه این بانک برای کمک و حمایت از کسب و کار و تولید، تصریح کرد: تقویت و تجهیز شبکه شعب بانک پارسیان در سراسر کشور با هدف تسهیل ارایه خدمات و رضایت مشتری وکمک به اهداف توسعه اقتصادی کشور صورت می گیرد.
معاون مدیرعامل در پایان ابراز امیدواری کردکه شعبه آزادگان کرج بانک پارسیان در محل جدید مانند سایر شعب موفق این منطقه، عملکرد خوبی ارائه دهد.
گفتنی است؛ در آیین بازگشایی شعبه آزادگان کرج بانک پارسیان در محل جدید، محمدرضا خسروی راد مدیر امور شعب و فروش محصولات، علیرضا خلیل پور مدیر پشتیبانی و بهرام هنرپرور مدیر روابط عمومی و سلیمیان رییس منطقه کرج نیز حضور داشتند.

http://tejaratava.ir/?p=80931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.