• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

افتتاح سومین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت، دوچرخه، قطعات و صنایع وابسته در شهر آفتاب

  • کد خبر : 74303
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
افتتاح سومین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت، دوچرخه، قطعات و صنایع وابسته در شهر آفتاب
سومین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت، دوچرخه، قطعات و صنایع وابسته امروز ۴ بهمن به مدت ۴ روز در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب افتتاح شد.

علیرضا ملاحتی – به گزارش پایگاه خبری تجارت آوا، وحید طیبی نژاد رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاهی چیستا که برگزار کننده سومین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت، دوچرخه، قطعات و صنایع وابسته در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب می باشد با اشاره به مطلب فوق گفت: در این رویداد بیش از ۷۲ شرکت کننده و بازرگان از سراسر کشور و نمایندگی هایی از کشورهای چین، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، هنگ کنگ و تایوان حضور دارند.
رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاهی چیستا افزود: اغلب مشارکت کنندگان در حوزه تولید انواع موتورسیکلت های بنزینی و برقی، دوچرخه و قطعات وابسته هستند که در فضایی بالغ بر ۱۵ هزار مترمربع حضور پیدا کرده‌اند همچنین رویدادهای جانبی نیز برنامه‌ریزی شده که مهمترین آن بحث تست دوچرخه و موتور سیکلت در پیست سالن کناری محل برگزاری پیش بینی شده و استقبال بسیار خوبی خواهد داشت که بازدیدکنندگان از نزدیک بتوانند عملکرد و کیفیت محصولات ارائه شده را ببینند بررسی و مقایسه کند و البته این حرکت بسیار نو و بی نظیر است.

طیبی نژاد ادامه داد: در بین شرکت ها چندین شرکت دانش‌بنیان نیز وجود دارد تا دستاوردهای خود را ارائه کنند همچنین این نمایشگاه یک سالن اختصاصی در زمینه قطعات دارد که بیش از ۹۰ درصد تولیدکنندگان آن داخلی هستند و البته در نمایشگاه های قبلی این سالن درنظر گرفته نشده بود و آنها حضور نداشتند.

وی ادامه داد: البته در ابتدای امسال برنامه‌هایی برای هیئت‌های تجاری خارجی تدارک دیده بودیم که با توجه به تحریم های ظالمانه و سیاسی این موضوع مقدور نشد و امیدواریم برای سال آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

طیبی نژاد در مورد محل برگزاری نیز گفت: مرکز نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با سالن های مجهز و استاندارد که دارد می‌تواند در زمینه برگزاری بسیاری از نمایشگاه تخصصی جایگاه مناسبی باشد، کسانی که رنج سفر را بر خود هموار می‌کند و تا اینجا می‌آیند واقعاً به دنبال دستیابی به اهدافی هستند، نکته مثبت شهرآفتاب اینکه بازدید کننده کور و اتفاقی بسیار کم دارد.

وی ادامه داد: نوع برگزاری نمایشگاه هایی که این شرکت برگزار می‌کند تخصصی و فوق تخصصی است و ما به دنبال بازدیدکنندگان متخصص و مجرب هستیم.

وی در خصوص اهمیت این نمایشگاهی گفت: این نمایشگاه می تواند زمینه ساز و بستر مناسبی برای اصلاح تغییر رویکرد مردم از موتور های بنزینی به برقی با توجه به شرایط آلودگی که درگیر آن هستیم باشد و یک فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسبی در مورد موتورسیکلت های برقی انجام شود.

طیبی نژاد ادامه داد:  در سراسر دنیا صنعت نمایشگاهی به عنوان پنجره و ویترین صنایع آن کشور شناخته می‌شود و بستر مناسبی برای ارائه تولیدات داخل به شرکتهای داخلی و خارجی می باشد و تجار سرمایه‌گذاران و صاحبان فنی و تکنولوژی از اقصی نقاط دنیا فناوری های خود را ارائه کنند، صنعت نمایشگاهی پویاترین و زنده ترین مدیا تبلیغاتی است، اهمیت صنعت نمایشگاهی نه تنها در ایران حتی در پیشرفته ترین کشورها نیز بسیار مورد توجه است.

http://tejaratava.ir/?p=74303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.