• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

افتتاح درمانگاه تخصصی بانک ملی ایران در استان قم

  • کد خبر : 15642
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
افتتاح درمانگاه تخصصی بانک ملی ایران در استان قم

درمانگاه تخصصی بانک ملی ایران مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر با حضور معاون شعب ، مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری و دیگر مسئولان افتتاح شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این مراسم با حضور حسن مونسان معاونت شعب بانک ملی ایران، حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری، فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور ،سید امیررضا قوامی رئیس اداره کل حراست،  بینا منتظر رئیس بیمارستان بانک ، غلامرضا صادق زاده رئیس اداره امورشعب استان، بهرام سرمست استاندار قم  ، عادل علیپور مدیرکل اقتصادی و دارایی استان  و دیگر مسئولان برگزار شد.
حسن مونسان در مراسم افتتاح درمانگاه بیمارستان بانک ملی ایران در شهر قم  ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدرو ذکر یاد شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت، خاطرنشان کرد: همان طور که تاسیس بانک ملی ایران به خواست و اراده مردم بوده بیمارستان بانک ملی ایران نیز از ابتدای تاسیس خدمت رسانی به تمامی آحاد جامعه را وظیفه خود می داند.
وی در ادامه سخنان خود بر لزوم راه اندازی درمانگاه های تخصصی در استان ها تاکید و به اهمیت مسئولیت های اجتماعی در بانک ملی ایران اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: بانک ملی ایران همواره در ساخت  تجهیز مدارس، کمک به مراکز درمانی ، پرداخت  تسهیلات و مشارکت و فراهم سازی زیرساخت های بزرگ مثل جاده سازی ، سدسازی و …. پیشقدم بوده و در کمک به مشاغل و صاحبان صنعت و کمک به رونق تولید نیز پیشگام بوده است.
در ادامه این مراسم حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری با اشاره به پیشرفت های ایجاد شده در خدمات بیمارستانی بانک طی چند سال گذشته گفت: بیمارستان بانک ملی ایران  با افتتاح یک درمانگاه در سال ۱۳۱۷ شکل گرفت و در حال حاضر در مبحث سلامت کارکنان ، تجهیز و نوسازی ساختمان بیمارستان و همچنین راه اندازی درمانگاه های تخصصی در استان های مختلف اقدامات موثری انجام داده است.
وی با اشاره به تشکیل پرونده سلامت کارکنان  و اهمیت این موضوع اظهار داشت: در حال حاضر در بیمارستان بیش از ۱۸۰هزار پرونده سلامت از بین ۲۴۰ هزار کارمند ایجاد شده است و بیمارستان بانک  در جهت خدمت رسانی به  کارکنان بانک و عموم مردم گام بر می دارد.
بهرام سرمست استاندار قم از محمدرضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران به لحاظ توجه به امر سلامت کارکنان تقدیر کرد و در ادامه سخنان خود با اشاره به ترویج هرچه بیشتر بانکداری الکترونیکی در شرایط کرونایی و  تغییر روش در  ارائه خدمات به مشتریان گفت : حضور کارمندان بانک و ارائه خدمات رسانی به مردم در شرایط سخت کرونا بسیار قابل تقدیر است و مردم باید با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در حفظ سلامت خودشان و کارکنان بانک سهیم باشند.
در پایان غلامرضا صادق زاده رئیس اداره امورشعب استان به ارائه گزارش یک ساله اقدامات و فعالیت‌های اداره امور شعب استان قم پرداخت و گفت : این اداره  امور حتی در شرایط سخت فراگیری کرونا نیز با پرداخت تسهیلات به بخش‌های مختلف جامعه در جهت رفع نیاز مشتریان و همچنین حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا تلاش کرده  و بالاترین پرداختی در کشور را به خود اختصاص داده است.
در حاشیه سفر ، معاون شعب و دیگر مسئولان از شعب شهید زین الدین و منطقه ویژه سلفچگان  و شرکت پرشین ایتال کیش بازدید و با مهندس طباطبایی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و  دیدار و گفت و گو کردند.

http://tejaratava.ir/?p=15642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.