• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
4

افتتاح درمانگاه بانک ملی ایران در استان آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 16261
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
افتتاح درمانگاه بانک ملی ایران در استان آذربایجان شرقی

درمانگاه تخصصی بانک ملی ایران با حضور عضو هیات عامل و معاون شعب ، مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری ، رئیس اداره کل حراست،رییس اداره امور شعب استان آذربایجان غربی، رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی ،استاندار و دیگر مسئولان افتتاح شد .

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ،  حسن مونسان عضو عامل و معاون شعب بانک در مراسم افتتاح  این درمانگاه که با حضور حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری، سید امیررضا قوامی رئیس اداره کل حراست، محمدرضا پور محمدی استاندار ، علی اصغر عباس زاده مدیر کل اقتصادی و دارایی استان، علی اصغر اصغرزاده رییس اداره امور شعب استان آذربایجان غربی و عادل غلامی رئیس اداره امور شعب استان برگزار شد ضمن اشاره به  تلاش و کوشش همکاران بانک ملی ایران در دوران سخت کرونایی گفت: بانک ملی ایران همواره در جبهه اقتصادی در کنار مردم حضور داشته و حتی در این راه عزیزانی را نیز از دست داده است . 

وی در ادامه سخنان خود حمایت بانک ملی ایران از اقشار آسیب پذیر کرونایی را یک وظیفه اجتماعی دانست و از تلاش مدیران و کادر درمانی بیمارستان در راه اندازی درمانگاه های تخصصی در استان ها تقدیر کرد.

در ادامه این مراسم حسینعلی سخندان ، به ارائه گزارشی از پرونده سلامت همکاران پرداخت و گفت : بیمارستان بانک ملی ایران با تمام ظرفیت های موجود  و با راه اندازی درمانگاه های تخصصی در استان ها ، در جهت خدمت رسانی به کارکنان بانک و مردم ، گام مهمی بر می دارد . 

دکتر محمد رضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی نقش ممتاز سیستم بانکی استان  را با توجه به شیفت بندی ها و محدودیت های موجود، در روند توسعه استان  مهم و تاثیرگذار خواند و اظهار داشت: به رغم تعطیلی و شیفت بندی برخی ادارات و سازمان ها در شرایط کرونا ، سیستم بانکی بیشتر از بقیه نهادها و با تمام ظرفیت ، مشغول خدمت رسانی به مردم بوده است و  به برکت تعامل و همراهی میان همه بخش های استان ، روند پر شتاب توسعه ، بدون وقفه و با سرعت بیشتری در استان ادامه دارد  . 

در ادامه این مراسم عادل غلامی رئیس اداره امور شعب استان به ایثار و فداکاری همکاران بانک ملی ایران در جبهه اقتصادی اشاره  کرد و به ارائه آمار مختصری از مشارکت بانک ملی ایران در بخش حمایت از اقشار آسیب پذیر از کرونا در استان پرداخت.

در انتهای مراسم درمانگاه تخصصی استان آذربایجان شرقی با مساحتی بالغ بر ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه مجزا افتتاح  و با اهدای لوح از عادل غلامی رئیس اداره امور شعب تقدیر شد.

http://tejaratava.ir/?p=16261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.