• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

افتتاح اولین کافه بیمه در شعبه شیراز بیمه کارآفرین

  • کد خبر : 14316
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
افتتاح اولین کافه بیمه در شعبه شیراز بیمه کارآفرین
شرکت بیمه کارآفرین در راستای اهداف خود و خدمات رسانی هر چه مطلوب تر در سراسر کشور، مصادف با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی کافه بیمه شعبه شیراز را افتتاح نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه کارآفرین، مصادف با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، کافه بیمه شعبه شیراز طی مراسمی به طور هم زمان و آنلاین با حضور محمد حیدری مدیرعامل، اعضا هیأت عامل و تنی چند از مدیران شرکت در ساختمان مرکزی تهران و در شعبه شیراز با حضور عباسعلی اصلانی مدیر شعبه شیراز، همکاران شعبه و نمایندگان برتر استان افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم، مدیر شعبه شیراز به گزارشی از روند انجام بازسازی و عملیات ساختمانی کافه بیمه پرداخت و بیان نمود:« کافه بیمه در ساعات کاری شعبه فعالیت دارد و آماده خدمت رسانی به بیمه گذاران می باشد. در این مدت که کافه به صورت آزمایشی مشغول فعالیت بوده ۳۰ جلسه کارگاهی، انگیزشی و … در این مکان برگزار شده است.» وی اظهار امیدواری با مساعدت مدیرعامل و معاونت شبکه بازار و شبکه فروش این کافه بیمه به موفقیت های بسیاری دست یابد.

سپس ادامه مراسم، محمد حیدری مدیرعامل بیمه کارآفرین، با تبریک روزهای پیروزی انقلاب و افتتاح این کافه بیمه به تمامی خانواده بیمه کارآفرین، بر استفاده بهینه از این فضا را برای نمایندگان و بیمه گذاران، در حوزه های دانشجویی، برگزاری جشن و اهدا جوائز به بهترین های فروش استان و برگزاری کارگاه های تکنیک فروش و … را تاکید کرد.

علیرضا حجتی معاون امور توسعه بازار و شبکه فروش؛ در سخنانی ابراز امیدواری کرد، افتتاح این کافه بیمه در روزهای دهه فجر ثمرات خوبی برای شعبه باشد و کافه بیمه شیراز فضایی صمیمی برای نمایندگان ایجاد نماید تا با مشتریان خود صحبت کنند. وی برای تمامی همکاران شعبه شیراز آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

در ادامه این جلسه، اعضا هیأت عامل و مدیر بیمه های زندگی و مدیر امور شعب و نمایندگان نیز به بیان سخنانی پیرامون افتتاح این ایده خلاقاقه و تبریک به همکاران شعبه شیراز پرداختند.

http://tejaratava.ir/?p=14316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.