• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

اعلام نتایج آزمون کتبی استخدامی بانک شهر

  • کد خبر : 55302
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
اعلام نتایج آزمون کتبی استخدامی بانک شهر

مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر گفت: نتایج آزمون کتبی استخدامی این بانک فردا (پنج شنبه ۱۹ خرداد ماه) اعلام می شود.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، محمدعلی دهاقین در همین رابطه گفت: شرکت کنندگان در آزمون کتبی استخدامی بانک شهر که در تاریخ ۶ خرداد ماه برگزار شد، می توانند از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی: https://hrtc.ir از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.
وی با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار داوطلب از پنج حوزه : تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز در این آزمون حضور داشتند، تصریح کرد: با داوطلبانی که حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی استخدامی را کسب کرده اند، طی هفته های آینده تماس گرفته شده و برای حضور در مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.
مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر افزود: حدود ۵ هزار نفر متقاضی از کلانشهر تهران و مابقی شرکت کنندگان از سایر استان ها بودند که بیش از ۷۵ درصد آنان دارای مدرک کارشناسی و ۲۲ درصد دارای مدرک کارشناسی ارشد بوده اند.
دهاقین عنوان کرد: برگزیدگان در آزمون کتبی ، با انجام مصاحبه‌های تخصصی، بررسی صلاحیت و شایستگی عمومی و طی مراحل اداری و کسب امتیاز مورد نظر، با انعقاد قرارداد جذب بانک شهر خواهند شد.
مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر عنوان کرد: بدیهی است صرفاً موفقیت در آزمون کتبی مبنای استخدام در بانک نبوده و داوطلبان پس از تکمیل تمامی مراحل و برابر با ضوابط داخلی بانک، دعوت به همکاری می شوند.

http://tejaratava.ir/?p=55302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.