• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

اعلام حمایت همیشگی بانک ملی ایران از توسعه شرکت های دانش بنیان و پتروشیمی ها

  • کد خبر : 61845
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
اعلام حمایت همیشگی بانک ملی ایران از توسعه شرکت های دانش بنیان و پتروشیمی ها

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در سفر به استان خوزستان و دیدار با صنعتگران و فعالان اقتصادی این استان ضمن اعلام حمایت همیشگی بانک ملی ایران از توسعه شرکت های دانش بنیان و پتروشیمی ها، دغدغه‌ی اصلی این بانک را رونق اقتصادی و حمایت از تولید و اشتغال در کشور عنوان کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، صمد عزیزنژاد در این سفر دو روزه که به همراه محمدنور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور صورت گرفت، از مراحل تولید شرکت های بزرگ صنعتی و تولیدی استان بازدید و ضمن مذاکره با مدیران این شرکت ها، برنامه های عملیاتی را برای حمایت از آنها و همکاری های متقابل ارائه کرد.
وی ضمن گرامیداشت ایام هفته دولت و اشاره به شعار سال اظهار کرد: شرکت های پتروشیمی در صف اول مقابله با تحریم های ظالمانه غرب علیه کشور قرار داشته و بانک ملی ایران نیز در این مسیر، یاری رسان این شرکت ها بوده و همچنان خواهد بود.
عزیزنژاد تصریح کرد: کاهش هزینه های تولید و به طبع آن، کاهش قیمت محصول نهایی موجب رقابت بهتر و موفقیت شرکت های تولیدی در امر صادرات و در نهایت افزایش درآمدهای ارزی کشور خواهد بود.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اعلام آمادگی این بانک برای مشارکت و سرمایه گذاری در طرح های توسعه شرکت های پتروشیمی، استان خوزستان را یکی از مستعدترین استان های کشور در زمینه های مختلف اقتصادی از جمله تولید و صنعت عنوان کرد و از برنامه ریزی جدی بانک ملی ایران برای افزایش تعاملات با شرکت های بزرگ منطقه و استان خبر داد.
همچنین لزوم به کارگیری تلاش و خلاقیت بیشتر همکاران بانک جهت ارتقای مشتری مداری و افزایش سهم بانک ملی ایران از بازار پولی کشور از دیگر نکات مورد تاکید عزیزنژاد بود.
محمدنور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور نیز با اشاره به نقش آفرینی بانک ملی ایران در همه جنبه های زندگی افراد جامعه عنوان کرد: این بانک در راستای مسئولیت های اجتماعی خود خدمات زیادی را به جامعه و شرکت های اقتصادی ارائه کرده است.
وی با تاکید بر تلاش همیشگی بانک ملی ایران و ایفای نقش سازنده آن در شکوفایی و بالندگی اقتصاد کشور، کمک به رونق تولید در استان ها بویژه استان خوزستان را لازمه تحقق این مهم دانست و خواستار برقراری ارتباط صمیمانه و دو سویه با مشتریان و تحکیم روابط فی مابین شد.
احمد بهکار مرام رئیس اداره امور شعب استان خوزستان نیز در این دیدارها ضمن تقدیر از حضور مدیران و پیگیری های مستمر و توجه ویژه آنها به استان خوزستان، ابراز امیدواری کرد تعامل دوجانبه بین بانک ملی ایران و شرکت های پتروشیمی باعث رونق استان و کشور و شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه نیز با تقویت همکاری های خود با بانک ملی ایران باعث استحکام و گسترش این تعامل شوند.
وی همچنین با تقدیر از تلاش و همت همکاران استان، ابراز امیدواری کرد که با همت بیشتر همکاران، مشتریان بالقوه و موقعیت های مناسب سرمایه گذاری در سراسر استان شناسایی و در جهت ایجاد و تقویت همکاری های همه جانبه در آینده گام برداشته شود.
شایان ذکر است، بازدید از شرکت های پتروشیمی رازی، پتروشیمی بندر امام خمینی (ره)، شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی از شرکت های زیر مجموعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی، شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و دیدار با همکاران اداره امور شعب شهرهای اهواز، بندرماهشهر و سربندر از جمله برنامه های این سفر بود.
همچنین جلسه بررسی عملکرد پنج ماهه اداره امور شعب استان خوزستان به صورت وبینار و با حضور روسای شعب، دوایر و کارشناسان استان برگزار شد و همکاران به بیان مسائل و مشکلات موجود و طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

http://tejaratava.ir/?p=61845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.