• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

اعطای کارت اعتباری مروارید پلاس تا سقف ۲۰۰۰ میلیون ریال به متقاضیان

  • کد خبر : 42903
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
اعطای کارت اعتباری مروارید پلاس تا سقف ۲۰۰۰ میلیون ریال به متقاضیان

علیرضا واحدپور مدیر امور استانها و بازاریابی پست بانک ایران از اعطای کارت های اعتباری مروارید پلاس با مبالغ ۲۰۰۰، ۱۰۰۰، ۵۰۰، ۳۰۰، ۲۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ میلیون ریالی به مشتریان اعتباری این بانک و دیگر هموطنان متناسب با اعتبار سنجی آنها، برای خرید کالا و خدمات خبرداد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی با اعلام این خبر افزود: درراستای کمک به رونق تولید و اشتغال و افزایش قدرت خرید خانوارها، این بانک به مشتریان خود و دیگر متقاضیان، تسهیلات خرید اعتباری در قالب عقد مرابحه تا سقف ۲ میلیارد ریال واگذار می‌کند.
واحدپور تصریح کرد: کارت اعتباری مروارید پلاس صرفا برای اعطای تسهیلات در قالب عقد مرابحه قابل استفاده و با رنخ سود ۱۵ درصد بوده و تراکنش های مالی دیگر نظیر برداشت وجه، انتقال وجه و برداشت از کارت مزبور مجاز نمی باشد.
وی در ادامه عنوا‌ن‌کرد: تمامی کارت های اعتباری مروارید پلاس ، فقط بر روی دستگاه‌های POS نصب شده در فروشگاه های طرف قرارداد با پست بانک ایران قابل بهره برداری می باشد.
مدیرامور استانها و بازاریابی بانک درپایان اعلام کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب و باجه‌های این بانک در سراسر کشور مراجعه نموده و درصورت نیاز از آن بهره‌مند شوند.

http://tejaratava.ir/?p=42903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.