• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

اعطای تسهیلات بانک دی به واحدهای تولیدی افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 18833
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
اعطای تسهیلات بانک دی به واحدهای تولیدی افزایش می‌یابد

مدیرعامل بانک دی در بخش دوم مجمع ارزیابی برنامه‌های عملیاتی شعب این بانک بر افزایش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی از محل منابع صندوق توسعه ملی تأکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی ضمن قدردانی از تلاش‌ همکاران شعب در تحقق اهداف استراتژیک بانک گفت: در حال حاضر نتیجه تلاش شبانه‌روزی تمامی همکاران به ثمر نشسته است و بانک دی با یک برنامه عملیاتی منسجم در طول یک سال گذشته شاهد بهبود محسوس شاخص‌های عملیاتی شعب خود در حوزه جذب منابع، مصارف، وصول مطالبات و خدمات کارمزدی است.
وی گفت: تمامی همکاران باید از فرصت‌ ایجاد شده و شرایط مطلوب بانک دی پس از افزایش سرمایه برای شتاب بخشیدن به حرکت بانک در مسیر دستیابی به موفقیت‌ها و نتایج پایدار استفاده کنند تا شاهد اعتلای هر چه بیشتر نام بانک دی در صنعت بانکداری کشور باشیم.
مدیرعامل بانک با اشاره به چالش‌های موجود در بانک تصریح کرد: در کنار رشد مطلوب منابع ارزان قیمت، بهینه‌سازی ترکیب منابع و مصارف و کاهش چشمگیر NPL، لزوم توجه به سایر منابع مانند صدور ضمانت‌نامه، امور ارزی مشتریان و درآمدهای غیرمشاعی در شعب احساس می‌شود.
کریمی با اشاره به افزایش بیش از ۵۲ درصدی تسهیلات ارائه شده در سال گذشته گفت: در سال ۹۹ با شیوع گسترده ویروس کرونا و تحت‌الشعاع قرار گرفتن معیشت و اقتصاد بسیاری از کسب‌و‌کارها، بانک دی با اعطای تسهیلات متنوع به کادر درمان، فرهنگیان، جامعه معزز ایثارگری و سایر اصناف و مشاغل توانست سهم کوچکی در کاهش مصائب اقتصادی ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا در نظام اقتصادی کشور ایفا کند.
کریمی در پایان با اشاره به برنامه‌های بانک در حوزه‌های مختلف گفت: توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و افزایش درآمدهای کارمزدی، کاهش NPL از محل مطالبات، پیگیری مطالبات معوق، گسترش دامنه خدمات ارزی شعب و تخصیص اعتبار به واحدهای تولیدی از محل منابع صندوق توسعه ملی در اولویت برنامه‌های عملیاتی بانک در سال ۱۴۰۰ است که امیدواریم با همت جمعی همکاران شاهد تعالی روزافزون بانک دی باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=18833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.