• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

اعزام ۱۲ گروه کارشناسی مجرب بیمه دانا به مناطق زلزله‌زده برای تسریع در خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان غربی

  • کد خبر : 75506
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
اعزام ۱۲ گروه کارشناسی مجرب بیمه دانا به مناطق زلزله‌زده برای تسریع در خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان غربی

شرکت بیمه دانا با اعزام ۱۲ گروه کارشناسی مجرب به مناطق زلزله‌زده آذربایجان غربی و برگزاری چند جلسه با مقامات استانی و انتظامی این استان، به روند کمک‌رسانی و خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان سرعت بخشید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر احمد جوادی‌پور قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا طی سخنانی، اقدامات شرکت بیمه دانا در خدمت‌رسانی و برآورد میزان خسارت‌های وارده به زلزله‌زدگان استان آذربایجان‌غربی و شهر خوی با هدف پرداخت خسارت به آنها را تشریح کرد. 
به گفته وی، پس از وقوع زلزله اخیر در شهرستان خوی و روستاهای اطراف، همکاران دو شعبه ارومیه و خوی بیمه دانا متشکل از ۱۲ گروه کارشناسی مجرب بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و نسبت به کارشناسی و ارزیابی خسارات مناطق زلزله‌زده اقدام کردند.
در همین زمینه به منظور سرعت بخشیدن به ارزیابی میزان خسارت وارده و تحقق رسالت شرکت مبنی بر ارائه خدمات سریع و باکیفیت، چندین گروه کارشناسی متشکل از کارشناسان ستادی و شعب همجوار در منطقه تشکیل شد تا در رسیدگی به پرونده‌های مورد اشاره تسریع شود.
 یکی از اقدامات بیمه دانا در این راستا، برگزاری جلسه ای در تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه امسال بود که با حضور دکتر احمد جوادی‌پور قائم‌مقام شرکت و تعدادی از همکاران ایشان در ستاد فرماندهی فراجای شهرستان خوی با حضور جانشین فرماندهی استان، فرمانده شهرستان خوی و معاونین آنها تشکیل شد.
در این جلسه از روند رسیدگی به پرونده‌های خسارت دیده ابراز رضایت شد و از عملکرد شرکت بیمه دانا در این خصوص قدردانی به عمل آمد.
همچنین جلسه دیگری به ریاست آموزش و پرورش شهرستان خوی برگزار شد و هماهنگی‌های لازم برای رسیدگی به خسارت‌های وارده به اماکن اداری و آموزشی این شهر به عمل آمد.
گفتنی است: تاکنون بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی مورد بازدید کارشناسان این شرکت قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود طی هفته آینده به اتمام رسد.

ارسال محموله کمک‌های بیمه دانا به زلزله‌زدگان خوی
صبح امروز محموله کمک‌های شرکت بیمه دانا به مناطق زلزله‌زده خوی ارسال شد.
بیمه دانا ضمن حمایت و ابراز همدردی با هم‌نوعان و مردم آسیب‌دیده در زلزله خوی محموله کمک‌های خود شامل ۳۰۰ تخته پتو را به مناطق زلزله‌زده ارسال کرد.

ابراز همدردی با زلزله‌زدگان خوی

بیمه دانا ضمن ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان این حادثه دلخراش به اطلاع کلیه بیمه‌گذاران این شرکت می‌رساند که پس از مراحل ارزیابی خسارت، اقدامات لازم جهت تسریع در پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران حادثه صورت خواهد گرفت. 

در پی وقوع زمین‌لرزه در شهرستان خوی و روستاهای اطراف، مدیران ارشد بیمه دانا همراه با چندین گروه از کارشناسان مجرب و خبره ضمن حضور در این مناطق و ابراز همدردی با خانواده‌های زلزله‌زده، نسبت به ارزیابی و برآورد میزان خسارت‌های وارده به اماکن اداری، مسکونی و آموزشی اقدام کردند.

به گفته آقازاده مراد اعلی، رئیس شعبه خوی بیمه دانا، در این زلزله تعدادی از واحدهای مسکونی شهروندان شهری و روستایی و ساختمان‌های آموزشی دچار خسارت شد که عمده‌ترین آن مربوط به منازل مسکونی کارکنان نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی و تعدادی مدارس و فضاهای آموزشی  است که پس از ارزیابی‌های صورت گرفته، میزان خسارات دقیق برآورد و آماده پرداخت خواهد بود.
گفتنی است: شعبه خوی بیمه دانا از اولین روز وقوع زلزله با حضور تیمی از کارشناسان مجرب خسارت این شرکت در مناطق زلزله زده حاضر و آمادگی خود را برای پرداخت خسارت‌های احتمالی بیمه‌گذاران دارای بیمه نامه تحت پوشش این شرکت اعلام داشته است.

http://tejaratava.ir/?p=75506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.