• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

اعزام محموله های کمک رسانی شرکت مس به مناطق سیل زده استان کرمان

  • کد خبر : 59483
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
اعزام محموله های کمک رسانی شرکت مس به مناطق سیل زده استان کرمان

دکتر علی رستمی گفت: محموله‌های کمک‌رسانی شرکت ملی مس شامل ماشین‌آلات سنگین و سبک و مواد غذایی به مناطق سیل زده استان کرمان ارسال شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مس پرس، دکتر علی رستمی با اشاره به اتفاقات ناگوار سیل اخیر در رفسنجان و دیگر شهرهای استان کرمان، گفت: بلافاصله بعد از وقوع سیل برنامه‌ریزی های لازم در تعامل با دستگاه‌های ذی ربط برای کمک رسانی سریع و شروع اقدامات جهادی برای کاهش مشکلات مردم عزیز مناطق سیل زده در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه ویدیو کنفرانس با مدیران مجتمع های مس سرچشمه و مجتمع مس شهربابک برای صدور دستورات لازم به مجتمع ها جهت تسریع در کمک ها اعلام کرد: در این جلسه از همه مدیران خواسته شد تا با انجام هماهنگی‌های لازم با مسئولان استان کرمان به صورت ضرب الاجل برای کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده وارد عمل شوند.

دکتر رستمی از اعزام انواع ماشین آلات سنگین و تجهیزات لازم به مناطق سیل زده خبر داد و افزود: بیش از ۷۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و سبک، دستگاه های پمپ تخلیه آب به مناطق سیل‌زده رفسنجان اعزام شده است. 

وی تهیه و توزیع مواد غذایی از جمله غذای گرم و لوازم امدادی میان مردم سیل زده را از دیگر اقدامات شرکت مس برشمرد و اظهار داشت: کمک رسانی به مردم عزیز استان کرمان در این شرایط از اولویت‌های ماست و همه باید برای امدادرسانی بسیج شوند.

http://tejaratava.ir/?p=59483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.