• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

اطلاعیه صندوق قرض‌الحسنه شاهد در خصوص برداشت اولین ما به التفاوت افزایش حقوق و مزایای اعضاء

  • کد خبر : 85793
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
اطلاعیه صندوق قرض‌الحسنه شاهد در خصوص برداشت اولین ما به التفاوت افزایش حقوق و مزایای اعضاء
صندوق قرض‌الحسنه شاهد طی اطلاعیه‌ای در خصوص برداشت اولین ما به التفاوت افزایش حقوق و مزایای اعضاء توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، صندوق قرض‌الحسنه شاهد طی اطلاعیه‌ای در خصوص برداشت اولین ما به التفاوت افزایش حقوق و مزایای سالیانه اعضاء توضیحاتی ارائه کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی برای خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو صندوق قرض‌الحسنه شاهد بدینوسیله جهت تنویر افکار و پیشگیری از هرگونه شائبه‌ای در خصوص برداشت اولین مابه‌التفاوت افزایش حقوق و مزایای سالیانه اعضاء نکاتی به اطلاع این قشر از جامعه گرانقدر ایثارگری می‌رسد.

۱- مهمترین دلیل این اقدام افزایش مانده موجودی اعضاء نزد صندوق جهت بهره‌مندی هر چه بیشتر این عزیزان از حداکثر تسهیلات پرداختی است.

۲- براساس دستورالعمل‌های پرداخت تسهیلات بانک مرکزی و صندوق قرض‌الحسنه شاهد، اعضاء در صورت احراز شرایط دریافت تسهیلات می‌توانند حداکثر سه برابر موجودی خود نزد صندوق تا سقف تسهیلات قابل پرداخت در آن سال که توسط بانک مرکزی مشخص می‌گردد را اخذ نمایند، به همین دلیل و با توجه به افزایش سالیانه این سقف، صندوق جهت برخورداری اعضاء از حداکثر این تسهیلات، ناگزیر به افزایش موجودی این عزیزان است که به تبع برداشت مابه‌التفاوت اولین افزایش حقوق و مزایای سالیانه بهترین راهکار برای دستیابی به این مهم است.

۳- برداشت مابه‌التفاوت اولین افزایش حقوق و مزایای اعضاء هر ساله با رضایت عضو، مطابق مندرجات فرم تقاضای عضویت صندوق قرض الحسنه شاهد صورت می گیرد.

۴- حسب مفاد مندرج در فرم درخواست وام(تسهیلات) که به امضای متقاضی رسیده است، بنیاد شهید و امور ایثارگران مجاز خواهد بود به نمایندگی از سوی صندوق قرض‌الحسنه شاهد، نسبت به کسر اقساط وام دریافتی، حق عضویت ماهیانه و مابه التفاوت اولین افزایش حقوق و مزایای سالیانه از محل حقوق، مزایا، مستمری و هرگونه دریافتی نزد بنیاد شهید و ایثارگران اقدام نماید.

۵- تمام منابع حق عضویت و مابه التفاوت اولین افزایش حقوق و مزایای سالیانه به عنوان موجودی حساب عضو نزد صندوق شاهد ثبت گردیده که در زمان تسویه حساب و انصراف عضو ،کل مبلغ به ایشان قابل عودت خواهد بود.

*عضو در صورت نداشتن بدهی به صندوق قرض‌الحسنه شاهد می‌تواند درخواست استرداد موجودی خود را ثبت نماید که در این صورت عضویت وی در صندوق لغو گردیده و دیگر امکان دریافت خدمات و تسهیلات را نخواهد داشت.

۶- صندوق قرض‌الحسنه شاهد به عنوان یکی از نهادهای خدمتگزار به خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر همواره مفتخر است ضمن کسب بالاترین رضایت‌مندی، شفافیت را سرلوحه کار خود قرار داده و تمامی رویداد‌ها، اقدامات و برنامه‌ها را در قالب اتاقی شیشه‌ای و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود ارتباطی با ولی نعمتان خود به اشتراک بگذارد.

در پایان به اطلاع می رساند؛ اهداف خدمتی صندوق صرفاً در قالب پرداخت تسهیلات به جامعه هدف و کسب رضایت مندی آنان از این طریق تعریف گردیده است.

لذا هر گونه اقدامات لازم صرفاً در مسیر بهینه سازی و افزایش سطح خدمات به جامعه ایثارگری مد نظر است.

http://tejaratava.ir/?p=85793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.