• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

اصفهان میزبان آغاز همکاری فی مابین سه سایت نمایشگاهی کشور

  • کد خبر : 55391
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۳
اصفهان میزبان آغاز همکاری فی مابین سه سایت نمایشگاهی کشور
نمایشگاه اصفهان امروز میزبان مدیران عامل نمایشگاه شیراز و شهرآفتاب بود که در آن بر آغاز همکاری فی مابین این سه سایت نمایشگاهی تاکید شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنمایشگاه_صبح امروز نمایشگاه اصفهان میزبان مدیران ارشد نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و مدیران ارشد نمایشگاه‌ها استان شیراز بود. در این دیدار، عباس تقدسی‌نژاد مدیرعامل شرکت نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی شهر آفتاب، فرهادی مدیرعامل نمایشگاه شیراز و علیرضا مرتضوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان حضور دارند و از نمایشگاه طلا و جواهر که هم اکنون در نمایشگاه اصفهان در حال برگزاری است بازدید کردند.
در این بازدید طرفین از لزوم تاثیر برگزاری نمایشگا‌ه‌ها بر توسعه اقتصادی کشور سخن گفتند.

در این نشست صمیمی که با حضور جمعی از مدیران ارشد سه مرکز نمایشگاهی کشور برگزار شد، مقرر شد سند تفاهم نامه همکاری  تنظیم و به امضای طرفین برسد. که با وجود ظرفیت‌های این سه شرکت نمایشگاهی و با توجه به همکاری‌های همه‌جانبه‌ی شهرداری‌های تهران و اصفهان، می‌توان منتظر اخبار خوبی از آغاز این تفاهم بود.
پیش از این تفاهم نامه ای مابین نمایشگاه شیراز و شهرآفتاب امضا شده بود که منجر به آغاز همکاری فی مابین این دو مرکز نمایشگاهی شده است.
حال باید دید که با اضافه شدن نمایشگاه اصفهان به عنوان ضلع سوم این همکاری، شاهد رشد و توسعه ارتباط فی مابین سایتهای نمایشگاهی هستیم یا خیر و باید دید نتیجه این تفاهم نامه ها چه تاثیری بر رشد و توسعه صنعت نمایشگاهی کشور دارد.

http://tejaratava.ir/?p=55391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.