• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
بهادر احرامیان مطرح کرد؛

اشراف کامل محتشمی پور به دغدغه تولیدکنندگان در شیوه تنظیم بازار

  • کد خبر : 38519
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
اشراف کامل محتشمی پور به دغدغه تولیدکنندگان در شیوه تنظیم بازار
بهادر احرامیان عضو هیئت مدیره انجمن فولاد و مدیرعامل فولاد یزد در خصوص انتصاب رضا محتشمی پور به عنوان معاون معدنی وزیر صمت گفت: در برهه فعلی تنظیم بهینه بازار و برقراری عدالت در زنجیره تولید برای دولت امری مهم است که محتشمی پور به عنوان فردی با تجربه در بازار سرمایه و صنعت، گزینه ای مناسب در این حوزه شناخته می شود.

احرامیان در گفت و گو با «کالاخبر» افزود: پس از التهابات ارزی مسئله ای که در معاونت معدنی وزارت صمت پر رنگ شد بحث های مربوط به تنظیم بازار و مسائل اقتصادی و تجاری بود درحالی که قبلا اینگونه نبود و این معاونت بیشتر به موضوعات تولیدی می پرداخت تا مسائل اقتصادی.

این عضو هیئت مدیره انجمن فولاد خاطرنشان کرد: در زمان مدیریت جعفر سرقینی در این معاونت، انتقادات زیادی به او در این زمینه ها می شد چراکه علیرغم سابقه بنگاهی، وی سابقه چندانی در مسائل اقتصادی نداشت. به این ترتیب تصمیم گرفته شده فردی که تجربه مدیریت بازار را علاوه تجربه در مسائل فنی تولید داشته و آشناتر به مسائل اقتصادی است در این پست قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: در معاونت معدنی بحث های فنی و مسائل مربوط به تولید و معادن نیز در تصمیم گیری ها موثر است و امید می رود که توجه به این موارد نیز در مرکز تصمیم گیری معاونت معدنی باشد.

مدیرعامل فولاد یزد تاکید کرد: با توجه به بحث های تنظیم بازار و دغدغه زیاد تولیدکنندگان در این خصوص، فردی همچون محتشمی پور که به نحوه مدیریت صحیح بازار و ایجاد توازن در زنجیره تولید اشراف داشته باشد می تواند به بسیاری از مشکلات صنایع معدنی پایان دهد.

به گفته احرامیان، انتصاب محتشمی پور به عنوان معاون معدنی وزیر صمت می تواند رفتارهای غیر بازاری که در چند سال گذشته دامن تولید را گرفته، خنثی کند.

http://tejaratava.ir/?p=38519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.