• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

اشتغال پتروشیمی ایلام قابل تقدیر است

  • کد خبر : 86872
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
اشتغال پتروشیمی ایلام قابل تقدیر است
مهدی مسکنی ؛معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در‌ جریان بازدید از واحدهای الفین، سولفورزدایی و پلی‌اتیلن پتروشیمی ایلام گفت: پتروشیمی ایلام و ارغوان گستر با اشتغال برای بیش از ۲ هزار و ۷۵۰ نفر سهم قابل توجهی در اشتغال استان داشته است.

مسکنی که برای شرکت در نشست تعاون‌گران و مدیران بخش تعاون استان‌های غرب کشور به میزبانی ایلام به استان سفر کرده است ،با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت افزود:پتروشیمی ایلام از صنایع مهم و تاثیرگذار کشور است که نقش مهمی در کاهش بیکاری استان دارد.
وی با بیان اینکه در راستانی نهضت ملی مسکن ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آمادگی خود را برای ساخت منازل مسکونی کارگران اعلام می‌نماید ادامه داد: در این طرح شرکت پتروشیمی ایلام به عنوان کانون اولیه برای حمایت از ساخت منازل مسکونی کارگر مطرح شده است.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در امر تولید و اشتغال در پتروشیمی ایلام ، از آمادگی این وزارت‌خانه برای حل و فصل مسائل کارگری پیرامون واحدهای تولیدی خبر داد.
بهزاد یاری؛ رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام در این بازدید با تشریح اقدامات انجام شده و روند تولید در این مجتمع گفت: این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی غرب کشور سالانه ظرفیت تولید حدود یک‌ میلیون تن محصول را دارا می‌باشد.
یاری به ظرفیت تولید پلی‌اتیلن سنگین به میزان ۳۵۰ هزار تن و اتیلن به میزان ۴۵۰ هزار تن اشاره کرد و افزود:بنزین پیرولیز و پروپیلن از دیگر محصولات تولید شده در این مجتمع عظیم صنعتی هستند.
وی ادامه داد: در پتروشیمی ایلام بیش از ۲ هزار نفر مشغول کار هستند که بیش از ۹۰ درصد این افراد بومی استان هستند.

http://tejaratava.ir/?p=86872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.