• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0
همزمان با برگزاری بیست هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی:

استقبال گسترده بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه شرکت پتروشیمی شازند

  • کد خبر : 86080
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۵
استقبال گسترده بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه شرکت پتروشیمی شازند
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار “صنعت نفت، تولید فناورانه و مصرف بهینه” روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل؛ در آیین افتتاحیه این نمایشگاه که دکتر خلیلی نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند نیز حضور حضور داشت، جمعی از مسئولین کشوری از غرفه این شرکت بازدید بعمل آوردند.
همچنین دکتر خلیلی نیا در روز اول برگزاری این نمایشگاه با جمعی از مدیران و فعالین حوزه پتروشیمی به صورت جداگانه بازدید و در خصوص موضوعات مرتبط بحث و تبادل نظر کردند.
شایان ذکر است بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان شامل: روسیه، چین، بلاروس، آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، امارات، عمان و ترکیه به عنوان بزرگ ترین رخداد صنعتی و تجاری ایران از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر می باشد و شرکت پتروشیمی شازند نیز با حضور گستره و فعال در زمان برگزاری این نمایشگاه، پذیرای جمع کثیری از بازدیدکنندگان، تجار و فعالین حوزه پتروشیمی داخلی و خارجی خواهد بود.

http://tejaratava.ir/?p=86080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.