• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

استقبال بازدیدکنندگان از کامیونت آترین پلاس در نمایشگاه مشهد

  • کد خبر : 62664
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
استقبال بازدیدکنندگان از کامیونت آترین پلاس در نمایشگاه مشهد
کامیونت باری آترین پلاس ایران خودرو دیزل که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو مشهد در معرض دید عموم قرار گرفته، با استقبال بازدیدکنندگان این نمایشگاه روبه رو شده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایکوپرس- محصول کامیونت آترین پلاس، سی و یکم مرداد ماه امسال  به بازار معرفی شده که عنوان جدیدترین محصول شرکت ایران خودرو دیزل و همچنین جدیدترین محصول معرفی شده به بازار خودروهای تجاری کشور را در نمایشگاه مشهد به خود اختصاص داده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل، کامیونت آترین پلاس ایران خودرو دیزل، به موتور ۳۷۶۰ سی‌سی چهار سیلندر توربوشارژ و اینترکولر ساخت شرکت معتبر کامینز مجهز بوده که قادر به تولید ۱۵۴ اسب بخار قدرت در دور ۲۶۰۰ و بیشینه گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر بین ۱۲۰۰ تا ۱۹۰۰ دور بر دقیقه است.
موتور کامینز کامیونت آترین پلاس ایران خودرو دیزل دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ EEV بوده و نیروی تولیدی آن توسط گیربکس دنده‌ای ساخت ZF با شش دنده جلو و یک دنده عقب به محور عقب آترین پلاس منتقل می‌شود.
کامیونت آترین پلاس ظرفیت حمل بار شش تن را دارد و کابین آن از نوع ۱.۵ کابین و مجهز به محل استراحت راننده است. تولید انبوه این محصول از آبان ماه سال جاری با هدف تولید دو هزار دستگاه تا پایان سال آغاز خواهد شد.
بزرگ‌ترین خودروساز تجاری کشور با هفت محصول شامل کامیونت باری آترین پلاس، کامیون کشنده فوتون آیومان H۵، کامیون کشنده آتامان، پیکاپ فوتون، ون وانا، اتوبوس آتروس (با تزیینات داخلی و امکانات رفاهی جدید) و اتوبوس برقی eAtros در نمایشگاه خودرو مشهد حاضر شده است.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد ساعت ۲۲ امروز  ۱۲ شهریورماه به کار خود پایان خواهد داد.

http://tejaratava.ir/?p=62664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.