• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

استقبال از خدمات بانک ملی ایران در سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

  • کد خبر : 85864
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
استقبال از خدمات بانک ملی ایران در سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور بانک ملی ایران در بازدید از سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از استقبال بازدیدکنندگان از خدمات بانکی این بانک خبر داد و گفت: بانک ملی ایران به عنوان عامل و حامی برگزاری این دوره از نمایشگاه، همه خدمات بانکی مورد نیاز بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به کتاب را فراهم کرده است.

محمدنور آزادی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه خدمات بانکی به صورت ویژه به عموم بازدیدکنندگان ارایه شده است، افزود: همراهی بانک با بازدیدکنندگان در همه بخش های نمایشگاه قابل ملاحظه بوده و در هر کجا میتوان حضور بانک ملی ایران را دید. 

وی ضمن قدردانی از اقدامات روابط عمومی بانک تصریح کرد: در بحث کارت های کلوز لوپ بسیار موفق عمل کردیم و خدمات دیگر همانند دستگاه های کش لس(دستگاه خودپرداز غیر نقدی)، دستگاه های pos و… نیز به خوبی در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

آزادی با بیان اینکه بانک ملی ایران بیش از ۲ هزار دستگاه کارتخوان و پایانه فروشگاهی به ناشران ارائه داده است، تاکید کرد: بازدیدکنندگان می توانند از خدمات سامانه های بانک مانند بام، بله، فیروزه و… در نمایشگاه کتاب بهره مند شوند. 

عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور بانک ملی ایران بیان کرد: کیوسک‌های پرداخت الکترونیک سداد در تمام سالن‌های نمایشگاه بر پا شده و با سرکشی مستمر پشتیبانان این شرکت به غرفه‌ها، پایداری شبکه پرداخت و انجام دقیق تراکنش ها تحت نظارت قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: خرید کتاب از طریق QR کد در اپلیکیشن بله نیز فراهم است که پرداخت وجه خرید برای علاقه مندان به کتاب را تسهیل می کند.

http://tejaratava.ir/?p=85864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.