• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر اعلام کرد:

استفاده حداکثری شعب از ظرفیت های قانونی برای خدمت رسانی بهتر به واحدهای تولیدی

  • کد خبر : 20375
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
استفاده حداکثری شعب از ظرفیت های قانونی برای خدمت رسانی بهتر به واحدهای تولیدی
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت: این بانک همواره طی سال های اخیر ضمن توجه به راهنمایی ها و منویات مقام معظم رهبری، تلاش ویژه ای برای تحقق شعار سال داشته است.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، بهبود ساسانیان در بازدید از برخی شعب این بانک با بیان اینکه معتقدیم در سال “تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها” نیز نظام بانکی می بایست بیش از پیش همراه و حامی تولیدکنندگان باشد، تصریح کرد: یکی از راه‌های جلوگیری از مشکلات و تعطیلی واحدهای تولیدی استفاده از ظرفیت ها و حمایت مالی بانک‌هاست.

ساسانیان، با تاکید بر اینکه بانک شهر در سال گذشته نیز به عنوان حامی مهم واحدهای تولیدی به خصوص در استان های صنعتی؛ نقش کلیدی در به سرانجام رساندن طرح ها و برنامه های آنان داشته است، خاطرنشان کرد: در همین خصوص، استفاده حداکثری شعب از ظرفیت های قانونی برای خدمات رسانی بهتر به واحدهای تولیدی از روزهای ابتدایی سال در دستور کار قرار گرفته است.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر، یادآور شد: از سال های گذشته در همه حال خود را موظف به حمایت از تولیدکنندگان دانسته و بر این باوریم که واحدهای تولیدی نباید تحت هیچ شرایطی تعطیل یا دچار مشکل شوند.

وی، افزود: هم اکنون تمامی شعب بانک شهر در سراسر کشور مصمم هستند با بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های موجود در بانک و شناسایی نیازهای صاحبان مشاغل به خدمات رسانی و حمایت از آنان بپردازند.

ساسانیان، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های تمامی کارکنان این بانک در خدمت رسانی به شهروندان در شرایط سخت شیوع مجدد ویروس”کرونا” گفت: به پشتوانه این از خودگذشتگی و از ماه های ابتدایی سال ۱۴۰۰ تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به هموطنان به کار بسته ایم.

http://tejaratava.ir/?p=20375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.