• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

استاندار قزوین: بانک مهر ایران الگوی سازمانی مسئولیت اجتماعی است

  • کد خبر : 39096
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
استاندار قزوین: بانک مهر ایران الگوی سازمانی مسئولیت اجتماعی است

هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین در جلسه ستاد کرونای استان با تقدیر از اقدام بانک مهر ایران در اهدای دو مرحله تجهیزات پزشکی، از این بانک به عنوان یک الگوی سازمانی مسئولیت اجتماعی یاد کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که فرمانداران و مدیران سازمانی حضور داشتند، استاندار قزوین با قدردانی از حرکت ارزنده بانک مهر ایران، اظهار داشت: اقتضای شرایط بیماری کرونا و همه‌گیری آن، احساس مسئولیت همه افراد و سازمان‌ها در قبال جامعه است که خوشبختانه بانک مهر ایران به نحو شایسته‌ای در این مسیر اقدام کرده است. لازم است همه سازمان‌ها از این بانک به عنوان الگوی مسئولیت اجتماعی تأسی کنند.
حسن میرزا عبدالهی‌ها، مدیر شعب بانک مهر ایران در استان قزوین نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدام بانک در اهدای دو مرحله اقلام پزشکی، بیان کرد: بانک مهر ایران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، در طرح شهید سلیمانی اقدام به خرید و اهدای دستگاه‌های تجهیزات پزشکی تشخیص و درمان کرونا به تعداد ۲۵هزار قلم به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال از محل وجه التزام تسهیلات خود کرد.
وی گفت: سهم استان قزوین در مجموع دو مرحله، ۳۶۴ قلم به ارزش ۶ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال بوده که در مرحله اول ۲۵۱ قلم به ارزش ۳ میلیارد ریال و در مرحله دوم ۱۱۳ قلم به ارزش ۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال، تحویل دانشگاه علوم پزشکی قزوین شد.

http://tejaratava.ir/?p=39096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.