• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
در مراسم تجلیل از برترین های فروش بیمه های زندگی:

اسامی برندگان جشنواره نوبهار زندگی بیمه پارسیان اعلام شد

  • کد خبر : 55915
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
اسامی برندگان جشنواره نوبهار زندگی بیمه پارسیان اعلام شد
برندگان خوش ¬حساب بیمه ¬های زندگی بیمه پارسیان در جشنواره نوبهار زندگی و همچنین نمایندگان برتر فروش بیمه ¬های زندگی در جشنواره ستارگان فروش این شرکت معرفی شدند.



به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ طی برگزاری مراسم تجلیل از برترین¬ های فروش بیمه¬ های زندگی که با حضور مدیران ارشد و جمعی از سرپرستان، روسای شعب و نمایندگان برگزار شد، از نمایندگان برتر جشنواره ستارگان فروش بیمه ¬های زندگی که براساس شرایط اعلام شده جشنواره موفق به کسب امتیاز لازم شده بودند با اهدای جوایز نفیسی تقدیر به عمل آمد.
همچنین در این مراسم، قرعه ¬کشی برای انتخاب بیمه‌گزاران خوش حساب بیمه ¬های زندگی در جشنواره نوبهار انجام و برندگان این جشنواره معرفی شدند.
طبق اطلاع رسانی قبلی، در این جشنواره بیمه گزاران بیمه عمر و سرمایه گذاری پارسیان که اقساط خود را از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا فروردین ماه ۱۴۰۱ به صورت کامل پرداخت نموده و دارای اقساط معوق نبودند در پنج گروه زرین، سیمین، برنزین، بلورین و نخستین براساس امتیازات کسب شده قرار گرفتند و با انجام قرعه کشی، جوایز نفیسی به برندگان اهدا گردید.
توضیح اینکه جوایز نقدی به صورت اندوخته بیمه ¬نامه ¬های برندگان قرعه¬ کشی، در حساب بیمه نامه عمر و سرمایه¬ گذاری ایشان منظور خواهد شد.
مراسم تجلیل از نمایندگان برتر فروش بیمه های زندگی و قرعه¬کشی بیمه‌ گزاران خوش حساب زندگی در راستای تکریم و قدردانی از شبکه فروش و بیمه‌ گزاران و همچنین رعایت اصل مشتری مداری برگزار شد و در پایان بر اساس شرایط اعلامی و امتیاز اعطا شده به برترین¬ ها و برندگان، جوایز ارزشمندی اهدا شد.
بیمه¬ گزاران محترم می¬توانند جهت اطلاع از نتیجه قرعه¬کشی، از تاریخ ۳۱/۰۳/۱۴۰۱ به سایت بیمه پارسیان به آدرس parsianinsurance.ir مراجعه نمایند.

روابط عمومی بیمه پارسیان

http://tejaratava.ir/?p=55915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.