• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

از کاشان تا کردستان با تور خبر بیمه تعاون/ همراهی با شعب جدید و قدیمی و راهبردهای آنها

  • کد خبر : 39051
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
از کاشان تا کردستان با تور خبر بیمه تعاون/ همراهی با شعب جدید و قدیمی و راهبردهای آنها
در تور خبر بیمه تعاون با شعبه تازه راه اندازی شده کاشان و شعبه کردستان به عنوان یکی از قدیمی ترین شعب شرکت بیمه تعاون همراه شده و راهبردهای اتخاذ شده توسط آنها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، شعبه کاشان از جمله شعبه های تازه راه اندازی شده بیمه تعاون در سال ۱۴۰۰ بوده است؛ مدیریت این شعبه بر عهده مهدی مومنیان، دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی و دانشجوی کنونی مقطع دکتری مهندسی مالی گذاشته شده است.

او از سال ۱۳۸۴ با حضور در شرکت های بیمه ایران و کارآفرین وارد صنعت بیمه شده و از نخستین روز فروردین ماه سال ۱۴۰۰ با افتتاح شعبه کاشان به بیمه تعاون پیوسته است.

مومنیان مطرح می کند که تکمیل زیرساخت های شعبه کاشان تا ابتدای مرداد ماه به طول انجامیده و از آن زمان روند جذب نیرو و تجهیز ساختمان انجام شده است.

مدیر شعبه کاشان تصریح کرد: بر این اساس تا کنون ۷ نماینده جذب شده و ۴ نماینده دیگر نیز در حال گذراندن دوره های آموزشی خود هستند.

وی افزود: پس از جذب نماینده ها دوره های متعدد آموزشی برای مدیریت شبکه فروش برگزار شده و بنا داریم تا سیاست های تبلیغاتی برای معرفی هرچه مطلوب تر شرکت را نیز تدوین کنیم.

مومنیان با اشاره به سیاست های آینده خود اظهار داشت: با توجه به اینکه بیمه درمان تکمیلی بیمه تعاون به عنوان بیمه راهبردی این شرکت شناخته می شود در نظر داریم تا بر روی معرفی و فروش این بیمه نامه اقداماتی را انجام دهیم.

مدیر شعبه کاشان ادامه داد: همچنین با توجه به ضرورت دیجیتالی شدن امروز جامعه، بنا داریم ضمن گسترش شبکه نمایندگان، بر روی همکاری با استارت آپ ها متمرکز شویم.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر، ضمن برگزاری جلسات و افزایش تعامل با مدیران عامل بانک ها و سازمان ها، برای حضور در مناقصات نیز سیاست هایی تدوین کرده ایم.

مومنیان در ادامه به برنامه های شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ نیز اشاره کرد و گفت: بنا داریم در بازه زمانی مذکور، تعداد نماینده های جنرال را به ۲۰ رسانده و با همکاری مدیران زبده فروش، افراد توانمند را جذب شعبه کنیم.

شعبه کردستان؛ همراه دیرین بیمه تعاون

۸ مهر ماه ۱۳۹۴، شعبه کردستان بیمه تعاون به عنوان بیستمین شعبه وقت بیمه تعاون افتتاح شد؛ به بهانه حضور در سالگرد افتتاح این شعبه با فریدون ابراهیمی، مدیر کنونی این شعبه گفت و گو انجام شده است.

ابراهیمی، دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بوده و از سال ۱۳۷۶ با حضور در شرکت های بیمه «دانا» و «کارآفرین» فعالیت خود را در صنعت بیمه ادامه داده و از سال ۱۳۹۸ به بیمه تعاون پیوسته است.

او مطرح می کند که شعبه تحت مدیریت او در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰، رشد ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است و بنا دارد که میزان خسارت پرداختی را کاهش دهد.

مدیر شعبه سنندج مطرح می کند: تمرکز بر روی خرده فروشی سبب شده تا رشد قابل توجهی صورت گیرد و بر این اساس دوره های آموزشی بیشتری نیز بناست برگزار شود.

ابراهیمی ادامه داد: بیمه های ثالث کوتاه مدت سبب شده تا بتوانیم اعتبار شرکت را افزایش داده و به برندگرایی شعبه نیز کمک کنیم.

وی توضیح داد: هم اکنون ۸ نماینده فعال داریم و در حال ترغیب سایر نماینده های دارای کد برای فعالیت هرچه بیشتر هستیم؛ همچنین در طی دو ماه گذشته ۲ نماینده جدید اضافه شده و بنا داریم به این تعداد تا پایان سال اضافه کنیم.

مدیر شعبه سنندج همچنین پیشنهاد داد: پیشنهاد می کنیم که در بحث مناقصات، ستاد بازنگری هایی داشته باشد تا بتوانیم جامع تر در میدان مناقصات حضور پیدا کرده و با موفقیت در اخذ مناقصات، خدمات بیمه تعاون را ارائه کنیم.

شایان ذکر است که پیشتر نیز، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت نیز در استان کردستان نسبت به ویژگی های این شعبه مطرح کرده بود: «نوآوری، استفاده بهینه از فناوری های اطلاعاتی، بیمه درمان خانوادگی، بیمه تضمین کالای ایرانی، سرمایه‌گذاری های مولد و … به عنوان مولفه های بیمه تعاون» مورد توجه قرار گرفته است و این شرکت، «ظرفیت و پتانسیل لازم برای پوشش همه زمینه های بیمه ای را دارد».

http://tejaratava.ir/?p=39051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.