• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2
نماینده مردم بافق در مجلس در مراسم بهره برداری از معدن ناریگان بافق:

از زحمات مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی تشکر می کنم/فعالیت های معدنی باید در راستای آبادانی بافق باشد

  • کد خبر : 79847
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
از زحمات مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی تشکر می کنم/فعالیت های معدنی باید در راستای آبادانی بافق باشد

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای مسوولیت های اجتماعی معدن گفت: فعالیت های معدنی باید در راستای آبادانی شهرستان بافق باشد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، محمد رضا صباغیان، روز گذشته در مراسم آغاز عملیات اکتشاف و بهره برداری از معدن آنومالی ۸ ناریگان شهرستان بافق که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، استاندار یزد، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، مدیرعامل شرکت مهندسی اکتشاف و استخراج کانی های نوین پارسه(اسکام) و جمعی از مسوولان استانی و شهری برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: خواهشم از معاون رییس جمهور و استاندار یزد این است که در کنار فعالیت های معدنی تاکید ویژه بر اجرای مسوولیت های اجتماعی شهر بافق داشته باشند.
وی ضمن تشکر از زحمات مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و استاندار یزد در توسعه بافق افزود: انتظارم این است که در ساخت بیمارستان، مدرسه ،آبادانی روستاها و دوبانده کردن مسیر بافق تا سه چاهون اهتمام ویژه ای شود.
نماینده مردم بافق در مجلس اضافه کرد: شهرستان بافق باید آباد باشد تا بتواند دیگر شهرستان ها را هم آباد کند.
وی گفت: از سازمان انرژی اتمی هم می خواهم که اگر معادن دیگری هم در منطقه وجود دارد اول برای خود شهرستان بافق باشد و اگر قرار است معدنی را خریداری کنند از شرکت سنگ آهن خریداری شود.
صباغیان در ادامه یکی از شاخصه های قدرت و پیشرفت در جهان امروز را پیشرفت در حوزه هسته ای دانست و بیان داشت: باید در حوزه انرژی اتمی به گونه ای عمل کنیم که دشمن غربی و آمریکا بداند که فشار و تحریم روی سیاست های هسته ای ما تاثیر نمی گذارد و ما با ایستادگی خواهان بهره مندی از انرژی صلح آمیز هسته ای هستیم.
وی اضافه کرد: بنده معتقدم کلید رفع تحریم ها در اختیار سازمان انرژی اتمی است بنابراین هر گاه فشار تحریم بیشتر می شود باید فتیله انرژی هسته ای را بالاتر ببرند و غنی سازی بیشتری صورت بگیرد.
صباغیان تصریح کرد: در طول تاریخ هر کجا ملتی تسلیم شده زیاده خواهی دشمنانش بیشتر شده است و هر گاه ایستادگی کرده سرافراز می شود. این سنت الهی است.

http://tejaratava.ir/?p=79847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.