• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

ارتقاء جایگاه ال‌جی در بازارهای جهانی تهویه مطبوع صنعتی

  • کد خبر : 76026
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
ارتقاء جایگاه ال‌جی در بازارهای جهانی تهویه مطبوع صنعتی
(HVAC) با ارائه راه¬کارهای توسعه یافته در نمایشگاه AHR 2023 پمپ‌های حرارتی ال‌جی با مصرف بهینه انرژی، فن‌آوری‌های پیشرفته کمپرسور اینورتر و راه‌کارهای مدیریت و کنترل در کنفرانس سالانه HVAC توجه همگان را به خود جلب کردند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) جدیدترین راه¬کارهای گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) خود را در نمایشگاه AHR Expo 2023 که بزرگترین رویدادHVAC می¬باشد و از تاریخ ۶ الی ۸ فوریه در Atlanta برگزار می‌شود به نمایش گذاشت. محصولات جدید این شرکت برای مصارف تجاری و مسکونی با مصرف بهینه انرژی در دو غرفه نمایشگاهی به نمایش گذاشته شده‌اند: غرفه HVAC و غرفه راه‌کارهای تامین قطعات (Component Solutions).

ال‌جی در غرفه راه‌کارهای تهویه مطبوع تعدادی از محصولات جدید ۲۰۲۳ خود شامل سیستم‌های جریان متغیر هوای سرد (Variable Refrigerant Flow (VRF))، پمپ‌های حرارتی با مصرف بهینه انرژی، راه‌کارهای ارتقا کیفیت هوای فضاهای بسته و محصولات اتوماسیون ساختمانی و اتصالات را ارائه کرده است.

یکی از محصولات برجسته حاضر در غرفه HVAC این شرکت، LG Multi V™ i است. این محصول یک وسیله VRF سرمایشی و گرمایشی کاملاً الکتریکی است که از موتور هوش مصنوعی ال‌جی استفاده می‌کند. جدیدترین Multi V همچنین دارای Edge computing architecture، عملکرد هوشمند بر اساس شرایط آب و هوایی و قابلیت به‌روزرسانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از راه دور می‌باشد. Multi V i که یک سیستم VRF نسل جدید است، یک مدار سرد دارد که اجازه می‌دهد چند یونیت فضای بسته به یک یونیت فضای باز وصل شوند. به علاوه، این دستگاه گزینه‌هایی دارد که با کمک به بهره‌وری حداکثری انرژی و به حداقل رساندن هزینه‌های عملیاتی برای طیف گسترده‌ای از مصارف تجاری مناسب است. Multi V i در ظرفیت‌های ۶ الی ۴۴ تن در دسترس است و انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای را در طراحی و عملکرد برای مهندسین و مالکین ساختمان‌ها فراهم می‌کند. این دستگاه می‌تواند در پیکربندی‌های تک فریمی و یا دو فریمی مورد استفاده قرار گیرد.

چیلر پمپ حرارتی Inverter Scroll ال‌جی استاندارد محصولات در دسته‌بندی چیلرهای air-cooled را ارتقاء داده است. چیلر پمپ حرارتی اینورتر اسکرول ال‌جی برای ایجاد سرمایش و گرمایش طراحی شده است. چیلر ال‌جی با IPLV1 تحسین برانگیز ۴۶/۱۹ و فراهم کردن یک راه‌کار مکانیکی قابل اعتماد برای استفاده در ظرفیت‌های کم و در ظرفیت‌های زیاد می‌تواند در بخش‌های متنوع و سناریوهای مصرفی مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. کارایی و تطبیق‌پذیری چیلر پمپ حرارتی Inverter Scroll ال‌جی را می‌توان به چندین مولفه کلیدی نسبت داد. یکی از این مولفه‌ها فن‌آوری اینورتر ال‌جی است که پاسخ درخور و کارآمدی برای حجم تقاضا و گرمایش صنعتی ارائه می‌کند. از این گذشته، طراحی مدولار آن به مهندسین اجازه می‌دهد فرآیند نصب چیلر را با استفاده از دو یا چهار پیکربندی لوله‌کشی برای دستیابی به هر دو کارکرد سرمایش و گرمایش بدون کاهش بهره‌وری و عملکرد انجام دهند.

سیستم اختصاصی هوای باز ال‌جی (DOAS) که یکی از برندگان جوایز نوآوری AHR در گروه تهویه در سال ۲۰۲۲ بود، یک سیستم تهویه مطبوع تجاری است که جذب رطوبت و گرمایش و سرمایش موثری را ارائه می‌کند. DOAS به دو سیستم ریکاوری حرارتی برای به حداقل رساندن هدر رفت انرژی مجهز است و قادر است دما و رطوبت هوای داخل یک ساختمان و یا تسهیلات را کنترل کند. در حالی که Therma V™ Air to Water Heat Pump (AWHP) ال‌جی سرمایش و گرمایش هوا و آب گرم را به شکلی قابل اعتماد و با بازدهی بالا تأمین می‌کند و جایگزینی عالی‌ برای آبگرمکن گازی خانگی محسوب می‌شود.

با استفاده از پلتفرم خانه هوشمند این شرکت یا همان اپلیکیشن ThinQ™ ال‌جی مشتریان می‌توانند بر محصولات HVAC ال¬جی و لوازم خانگی خود از راه دور نظارت و کنترل داشته و با استفاده از عیب‌یابی هوشمند LG ThinQ کارایی محصولات ال‌جی خود را حفظ کرده و در صورت لزوم از همین طریق مستقیماً با کارشناسان ال‌جی گفتگو کنند.

ال‌جی در نمایشگاه AHR 2023 قطعات اصلی محصولات متمایز خود را نیز در غرفه راه‌کارهای قطعات به نمایش می‌گذارد. تمامی کمپرسورهای اینورتر جدید این شرکت از خنک‌کننده‌های low-GWP، R454B و R32 استفاده می‌کنند و در نتیجه با مقررات جدید آمریکا در خصوص استفاده از خنک‌کننده‌ها که از سال ۲۰۲۵ اجرایی خواهد شد۲ نیز مطابقت دارند.

جیمز لی رئیس واحد تجاری راه‌کارهای تهویه مطبوع شرکت لوازم خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس گفت:”پمپ‌های حرارتی شتاب خود را در تصرف بازارهای جهانی HVAC در سال ۲۰۲۳ حفظ می‌کنند و فن‌آوری پیشرفته VRF به ما اجازه می‌دهد که از این موقعیت حداکثر استفاده را داشته باشیم. روند الکتریکی کردن، کاربران را از سوخت‌های فسیلی به سوی راه‌کارهای سرمایش و گرمایش سازگار با محیط زیست مانند نوآوری‌های کارآمد و دارای بهره‌وری بالای ال‌جی که در نمایشگاه AHR 2023 حضور دارند، سوق می‌دهد. ما به معرفی محصولات پیشرفته HVAC که با هدف به حداکثر رساندن ارزش کاربری طراحی می‌شوند ادامه داده و حضورمان در بازارهای جهانی تهویه مطبوع را گسترش خواهیم داد.”

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی (#۶۵۰۹, Georgia World Congress Center) در نمایشگاه AHR Expo 2023 می‌توانند از مجموعه تجاری کامل محصولات LG HVAC دیدن کنند.

۱ روش استاندارد صنعتی محاسبه میانگین کلی بازدهی چیلرها.
۲ ایالت کالیفرنیا قانون ممنوعیت استفاده از خنک‌کننده‌های دارای GWP بالاتر از ۷۵۰ از سال ۲۰۲۵ را تصویب کرده است.

http://tejaratava.ir/?p=76026

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.