• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
6

ارائه طرح «همیار بورس» بانک تجارت برای مشتریان پتروشیمی خوزستان

  • کد خبر : 37818
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۲۷
ارائه طرح «همیار بورس» بانک تجارت برای مشتریان پتروشیمی خوزستان

مدیرعامل بانک تجارت به همراه هیئت بلند پایه از مدیران ضمن بازدید از شرکت پتروشیمی خوزستان طی جلسه‌ای به تبادل نظر و طرح مسائل پیش رو در مبادلات بانکی پیرامون مشتریان این شرکت پرداختند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی خوزستان، دکتر رضا صالح احمدی در ابتدا ضمن خوش آمد گویی معرفی محصولات تولیدی پتروشیمی خوزستان و مزیت‌های این محصولات پرداخته و بازار مصرف داخل تولیدات خود را شرح داد.

مدیرعامل پتروشیمی خوزستان در ادامه در خصوص نیازخرید اعتباری و موضوعات گشایش ال سی برای مشتریان پتروشیمی خوزستان که به خرید از طریق بورس کالا اقدام می‌نمایند نکاتی را مطرح کرد.

مدیرعامل بانک تجارت با تاکید بر این موضوع که مشتری مداری اهمیت ویژه‌ای برای این سازمان دارد گفت:شرکت پتروشیمی خوزستان ما را به عنوان شریک تجاری خود بداند و مسائل خود را جهت بهبود همکاری‌ها با ما در میان بگذارند.

در ادامه این جلسه دکتر اخلاقی از ارائه طرح همیار بورس و مزایای آن برای مشتریان شرکت پتروشیمی خوزستان خبر داد.
همچنین در این جلسه مباحث مربوط به رفع تعهد ارزی و پیچیدگی‌های این مسیر برای شرکت پتروشیمی خوزستان، مطرح شد.
همچنین به پیشنهاد بانک تجارت مقرر شد همزمان با نمایشگاه رنگ و رزین تهران که از پنجم تا هشتم آذرماه برگزار می‌شود، کارشناسان این بانک، در غرفه شرکت پتروشیمی خوزستان حضور یافته و طرح‌ها و بسته‌های متنوع بانکی را برای مشتریان این پتروشیمی تشریح کنند.

http://tejaratava.ir/?p=37818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.