• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1
مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک:

ارائه سرویس در چرخه بانکداری دیجیتال در قالب شعبه مجازی

  • کد خبر : 17587
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
ارائه سرویس در چرخه بانکداری دیجیتال در قالب شعبه مجازی
شرکت پدیسار انفورماتیک برای دومین سال متوالی سود ده شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین: در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پدیسار انفورماتیک با حضور عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین و سهامداران شرکت برگزار شد. در این جلسه پورسعید گفت: ما براساس برنامه ریزی های انجام شده سال ۱۴۰۰ را سال پیاده سازی بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین قرار دادیم. وی افزود: ما مطمئنا در این سال به آنچه برایش تلاش کرده ایم و برنامه داشته ایم دست خواهیم یافت. بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین، تحولی در شبکه بانکی ایجاد خواهد کرد.

در ادامه پس از ارائه گزارش حسابرس، علیرضا کریمی مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک، شرکت را برای دومین سال سود ده اعلام کرد و بر لزوم تغییر نقش مرکز تماس بانک ایران زمین از پاسخ دهی به ارائه سرویس در چرخه بانکداری دیجیتال در قالب شعبه مجازی ۲۴ ساعته دیجیتال تاکید کرد. کریمی در ادامه به لزوم حضور فعال در عرصه هوشمندسازی مبتنی بر IOT که منجر به ارائه خدمات پشتیبانی پیشگیرانه در آینده خواهد شد اشاره کرد و این موضوع را به عنوان یکی از پروژه های سال ۱۴۰۰ شرکت مطرح نمود.

در خاتمه مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک انجام موفقیت آمیز دو پروژه مرکز داده اصلی بانک ایران زمین به صورت مشارکت با شرکت جهان ارقام پارس و پروژه مرکز داده پشتیبان بانک ایران زمین به صورت کاملاً مستقل توسط شرکت پدیسار انفورماتیک را از اقدامات موثر سال جاری اعلام کرد.

http://tejaratava.ir/?p=17587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.