• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

اختصاص ۱۵درصد سرمایه اولیه صنایع به نوسازی

  • کد خبر : 55246
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
اختصاص ۱۵درصد سرمایه اولیه صنایع به نوسازی

معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو در حاشیه بازدید از کارخانه لوله گستر اسفراین و در نشست مشترک با هیات مدیره و مدیران این کارخانه از ضرورت اختصاص ۱۵درصدی ارزش واحدهای صنعتی به فرایند نوسازی در یک چارچوب استاندارد خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایدرونیوز، به گفته فرشاد مقیمی در کارخانه استراتژیک لوله گستر اسفراین با برآورد ارزش کل بیش از سی میلیون یورو به علاوه ۷۰میلیارد تومان ارزش در یک مسیر استاندارد باید سالانه معادل ۱۵درصد این سرمایه صرف نوسازی و روزآمد سازی مستمر شود.

وی تاکید کرد: اگر این اصل در تمامی صنایع رعایت شود نیاز به سرمایه گذاری های سنگین نوسازی و ارتقا نخواهد بود و جا افتادن آن در ادبیات موضوعی صنایع می تواند منجر به بهینه سازی سرمایه گذاری ها برای نوسازی شود.

وی نوسازی تجهیزات را از مهم ترین بخشهای چرخه نوسازی در بنگاه ها برشمرد که سبب افزایش نرخ تولید محصول در واحد زمان و کاهش ضایعات می شود.

وی اظهار کرد:لوله گستر می تواند نمونه مناسب و پایلوت موفقی از فرایند دقیق نوسازی شود.

معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بر مواردی چون حضور صنایع در آوردگاههای تخصصی داخلی و خارجی ، ارتقای توانمندی سرمایه های انسانی، تصویر سازی مناسب در افکارعمومی جامعه،حرکت به سمت فناوری های به روز، شناسایی فرصت های مشترک در عرصه های دانش بنیان و توسعه بازارهای جدید به عنوان محورهای مهم فعالیت این مجموعه صنعتی بزرگ و موفق تاکید کرد.

مقیمی همچنین با قدردانی از تلاشهای انجام شده که منجر به ثبت رکوردهای تولید بیش از پیش بینی های اولیه شده خواستار استمرار و تثبیت این روند های مثبت شد .

در جریان این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت تولید انواع لوله های فولادی بدون درز نفتی از سوی مازیار زند مدیرعامل لوله گستر ارایه شد . مقیمی و هیات همراه همچنین از خطوط تولید کارخانه بازدید کردند. لوله گستر اسفراین تابعه ایدرو تنها تولید کننده لوله های جریانی و جداری نفت در سایزهای ۶ تا ۱۶ اینچ بعنوان کالای استراتژیک صنعت نفت در کشور می باشد.

http://tejaratava.ir/?p=55246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.