• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4
همزمان با آغاز محرم 1444:

اجرای پویش “زندگی حسینی “در محله های ۲۰گانه /منطقه ۴ رنگ و بوی حسینی گرفت

  • کد خبر : 59406
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
اجرای پویش “زندگی حسینی “در محله های ۲۰گانه /منطقه ۴ رنگ و بوی حسینی گرفت
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از برپایی پویش زندگی حسینی (ع) با آغاز محرم الحرام 1444 خبر داد و گفت: برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در نواحی و محله های20 گانه درحال اجرا است.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ “اسمعیل قضاتلو” با تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری اباعبدالحسین(ع) گفت: برنامه های متناسب با این ایام در سه محور رویدادها و نمایشگاه های میدانی ، پویش ها ،مسابقات و فراخوان ها و برنامه های حمایتی و مشارکتی با رویکرد تبیین سبک زندگی حسینی (ع)و با شعار نجات اهل عالم با حسین (ع) است برگزار می شود.
او افزود: درمحور اول هیئات نوجوانان حسینی ، خیمه های زندگی حسینی ، زیر آسمان روضه ، کمک به هیئات مذهبی ، برگزاری روضه های خانگی در منازل خانواده معزز شهدا ، برپایی خیابان گالری راه حسین (ع)، خودرو آرایی و تعزیه خوانی در محله های ۲۰ گانه اجرا می شود.
معاون شهردار منطقه ۴ در اعلام محور دوم پویش زندگی حسینی(ع) گفت: محور دوم برنامه ها شامل پویش ها ، فراخوان ها و مسابقات است که شامل ترویج سبک زندگی حسینی(ع ) در برنامه ها ، برپایی مسابقات داستان نویسی ، تولید محتوی ، طراحی و انتخاب اشعار برای هیئات ، تولید محصولات فرهنگی و هنری چند رسانه ای مانند عکس و کلیپ و برپایی روضه های خانگی نوجوانان می شود.
قضاتلو با تاکید بر اینکه امسال برنامه های محرم الحرام به صورت حمایتی و مشارکتی انجام می شود گفت : در محور سوم پویش ، مشارکت با هیئات و مساجد به صورت حمایت و پشتیبانی از همایش های روز جهانی علی اصغر (ع) ، حضرت رقیه (س) و حضرت علی اکبر (ع) و سیاهپوش کردن سردرب منازل انجام می پذیرد.

http://tejaratava.ir/?p=59406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.