• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6

اجرای نهضت ملی مسکن با تاسی از مکتب جهادی حاج قاسم

  • کد خبر : 43070
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
اجرای نهضت ملی مسکن با تاسی از مکتب جهادی حاج قاسم

محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن درمراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: تاسی از مکتب جهادی حاج قاسم برای اجرای نهضت ملی مسکن ضروری است.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک مسکن-هیبنا،محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: دشمن گمان می کرد که با شهادت سردار سلیمانی می تواند اعتقاد و عقیده مقاومت که در ایران و کشورهای منطقه ایجاد شده است پایان دهد، در حالی که شهادت ایشان نه تنها پایانی بر این عزم ملت های آزاده جهان نبود بلکه یک شکست بزرگ برای آمریکا و صهیونیست و نشان دهنده قدرت پوشالی استکبار بود.

مدیر عامل بانک مسکن در ادامه با اشاره به جنایات داعش در طول یک دهه اخیر، اظهار داشت: آمریکایی ها داعش را ایجاد کردند تا به اعتراف خودشان، مقابل مکتب مقاومت بایستند. آنها حتی این جبهه های نوظهور را تا مرزهای ایران هدایت و فرماندهی کردند اما سردار بزرگ ما با آن اراده و اعتقادی که به خداوند متعال داشت، با برنامه ریزی و رشادت، نقشه های شوم دشمن را به شکست مبدل کرد و به صراحت پایان حضور داعش در منطقه و حذف آن از روی کره خاکی را اعلام کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اینکه امروز با امنیت کامل در این مکان گرد هم آمدیم مرهون خون پاک شهدای عزیز به خصوص سردار دلهاست. مکتب سردار سلیمانی قدرت ایران را در جهان به نمایش گذاشت و روز به روز این مکتب در جهان قوی تر خواهد شد چراکه خون شهیدانی چون حاج قاسم پای این مکتب ریخته شده است.

شایان با بیان اینکه سردار سلیمانی فرماندهی قلب ها را بر عهده داشت، یادآور شد: زمانی می توان از فرماندهی و مدیریت در تراز سخن به میان آورد که در قلوب مردم نفوذ کرد. سردار سلیمانی مصداق یک فرمانده محبوب بود که در پایان به آرزوی خود دست یافت.

مدیر عامل بانک مسکن در بخش دیگری از اظهارات خود به وظیفه امروز آحاد ملت و مدیران و مسئولان اشاره کرد و گفت: تکلیف امروز ما اطاعت محض از ولی فقیه زمان است. اگر امروز رهبر معظم انقلاب اعلام می کنند که باید مانع زدایی از حوزه اقتصاد صورت گیرد، ما باید تمام تلاش خود را برای رفع موانع از پیش پای تولید به کار گیریم. امروز اگر به عنوان یک بانکدار، فرامین ولی فقیه را سرلوحه کار خود قرار دهیم، قطعا می توانیم در حوزه اقتصاد پیروز میدان بوده و دشمن را در دسیسه های مختلف ناکام بگذاریم.

وی همچنین افزود: امروز اگر می خواهیم پیروز میدان باشیم باید در جهان در همه زمینه ها الگو باشیم.

مدیر عامل بانک مسکن در ادامه به مقوله ساخت ۴ میلیون مسکن طی ۴ سال آتی اشاره کرد و گفت: امروز روی دوش ما ساخت ۴ میلیون مسکن برای مردم گذاشته شده است. این مهم جز با فکر و تلاش و همت همه همکاران در بانک محقق نخواهد شد و تلاش و تفکر شبانه روزی در این زمینه حتما راهگشا خواهد بود. ما با ایمانی که به مکتب سردار سلیمانی داریم، می توانیم گامی راسخ در جهت حل مشکل مردم در حوزه مسکن برداریم.

شایان تاسی به مکتب جهادی حاج قاسم سلیمانی برای اجرای نهضت ملی مسکن را امری ضروری دانست و گفت: یک مسئله در رفتار شهید

سلیمانی به وضوح آشکار بود و آن خلوص این شهید بزرگوار بود. ما هم اگر در جهت این خلوص حرکت کنیم قطعا در امور خود موفق خواهیم شد. همانطور که امروز در شهادت سردار سلیمانی نیز شاهد بودیم که خلوص ایشان منجر به عظمت کشور و جهان اسلام شد.

مدیر عامل بانک مسکن در پایان خاطر نشان کرد: بخشنامه ها و دستورالعمل ها نباید مانع از پیشرفت سازمان باشد. ما باید برای مانع زدایی از مسیر تولید و حل مشکلات مردم گام برداریم. در این زمینه از همه همکاران خودم می خواهم دست در دست هم داده و با یک حرکت جهادی، جهاد خانه سازی برای مردم در کشور را اجرایی و عملیاتی کنیم.

http://tejaratava.ir/?p=43070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.