• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

آیین تکریم و معارفه رئیس پژوهشکده بیمه برگزار شد

  • کد خبر : 51429
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
آیین تکریم و معارفه رئیس پژوهشکده بیمه برگزار شد

آیین تکریم دکتر حمید کردبچه و معارفه دکتر محمدمهدی عسگری در جایگاه ریاست پژوهشکده بیمه با حضور مشاور وزیر اقتصاد، رئیس‌کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، مدیران ارشد بیمه مرکزی، اعضای هیات امنای پژوهشکده بیمه، جمعی از مدیران و اساتید دانشگاه‌های امام صادق(ع) و علامه طباطبایی و مدیران و کارکنان پژوهشکده برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، آیین تکریم و معارفه رئیس پژوهشکده بیمه صبح امروز ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر کردبچه رئیس سابق پژوهشکده بیمه از حمایت ها و همراهی های بیمه مرکزی، سندیکای بیمه‌گران ایران، و انجمن حرفه ای صنعت بیمه به عنوان مجمع نخبگان و سایر نهادهای صنعت  قدردانی نموده و حرکت رو به جلوی پژوهشکده در سال‌های اخیر را مرهون تلاش همکاران پژوهشکده بیمه و همراهی کارشناسان و فرهیختگان داخل و خارج صنعت بیمه دانست.
پس از آن دکتر سیدمحمد کریمی دبیر کل سندیکای بیمه‌گران ایران با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در دوره ریاست دکتر کردبچه، روند فعلی فعالیت‌های پژوهشکده را از نگاه سندیکا به عنوان بهره‌بردار و ذینفع فعالیت‌های پژوهشکده مطلوب دانست.
 وی ضمن اشاره به ارتباط نزدیک سندیکا و پژوهشکده در دوره ریاست قبلی از آمادگی کامل سندیکای بیمه‌گران ایران برای ادامه و گسترش همکاری‌های متقابل با پژوهشکده بیمه خبر داد.
در ادامه آیین معارفه، دکتر محمدمهدی عسگری رئیس پژوهشکده بیمه که طی سال‌های‌ ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۷ نیز ریاست این مجموعه را برعهده داشته است، ضمن ابراز خرسندی از بازگشت مجدد به این مجموعه، به ارائه و تشریح برنامه‌های آتی خود پرداخت. وی برنامه‌های خود را هم‌سو با توصیه‌های رئیس کل بیمه مرکزی دانست و گسترش ارتباطات بین‌المللی پژوهشکده بیمه با اولویت ارتباط با کشورهای اسلامی، تولید دانش‌بنیان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، ارتقای سطح علمی کارکنان و پرورش نیروی انسانی متخصص، ایجاد فرصت‌های مطالعاتی در موسسات آموزشی معتبر حوزه بیمه در دنیا و اعزام دانشجویان بورسیه به خارج از کشور، توجه ویژه به حوزه بیمه تکافل، اجرای طرح های پژوهشی مشترک با توجه به اولویت‌های صنعت بیمه و با همکاری کشورهای خارجی با اولویت کشورهای اسلامی و ایجاد گروه پژوهشی مطالعات فقهی بیمه را به عنوان مهمترین برنامه‌های آتی خود در مدیریت پژوهشکده بیمه برشمرد.
رییس پژوهشکده بیمه ضمن اعلام این موضوع که پژوهشکده بیمه آمادگی راه اندازی شورای فقهی بیمه را دارد بر آمادگی پژوهشکده بیمه برای همکاری با صنعت بیمه در اجرای طرح های پژوهشی تاکید کرد.
در پایان آیین تودیع و معارفه، مهندس مجید بهزادپور رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ضمن قدردانی از اقدامات تاثیرگذار دکتر حمیدکردبچه و تحولات چشمگیر صورت گرفته در دوره مدیریت ایشان، بر لزوم پذیرش و مدیریت تغییرات و همچنین ضرورت توجه به بخش تحقیق و توسعه به عنوان حیاتی‌ترین بخش سازمان تاکید کرد.
وی با ابراز خرسندی از فضای با نشاط و پویای پژوهشکده بیمه، خاطرنشان کرد: تقویت فضای شاداب و حمایت همه جانبه از پژوهشکده با هدف افزایش توانمندی علمی صنعت از راهبردهای بیمه مرکزی به حساب می‌آید‌.
بهزادپور در پایان با ابراز امیدواری از این که  گشایش های اقتصادی با حفظ عزت ایران اسلامی محقق شود، تصریح کرد: صنعت بیمه با همیاری بازوان علمی پژوهشکده باید از هم اکنون برای دوران گشایش و ارائه خدمات گسترده تر و محصولات متنوع تر بیمه ای برنامه ریزی کند.

http://tejaratava.ir/?p=51429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.