• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

آینده بیمه تعاون، در آیینه مدیران شرکت

  • کد خبر : 57905
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
آینده بیمه تعاون، در آیینه مدیران شرکت
به مناسبت سالگرد شرکت بیمه تعاون، با تنی چند از مدیران شرکت به گفتگو نشستیم و از آنها مسیر آینده بیمه تعاون را سوال کردیم.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، یک عضو هیأت مدیره، یک مدیر فنی و یک مدیر ستادی، گزینه های در نظر گرفته شده برای بررسی آینده شرکت بیمه تعاون بودند؛ با آنها به مناسبت سالروز تأسیس شرکت بیمه تعاون به گفتگو نشستیم و از آنها چشم انداز تعریف شده برای آینده شرکت را سوال کردیم.
محمدصالح چیت گران، عضو هیأت مدیره بیمه تعاون، در خصوص آینده پیش روی شرکت اظهار داشت: تمام شرکت ها به دنبال چشم اندازی درخشان برای خودشان هستند و امیدوارند تا در تمام حوزه هایی نظیر کنترل ضریب خسارت، توانگری مالی و… به هدف غایی خود دست پیدا کنند.
این شرکت ها همچنین با تکیه بر واحد R&D خود برنامه ریزی هایی برای آینده سازمان انجام می دهند؛ لکن آنچه حائز اهمیت است، بالفعل کردن تمام این اندیشه های بالقوه و ارزشمند سازمانی است که امیدواریم در آینده بیمه تعاون، بیش از پیش به تحقق عملیاتی آن کمک کنیم.
عضو هیأت مدیره بیمه تعاون ادامه داد: بر این اساس، چشم انداز و مسیر عملیاتی مناسبی را برای شرکت تعریف کردیم و تلاش خواهیم کرد که تمام ارکان سازمانی به آن توجه لازم را داشته باشند.
چیت گران اضافه کرد: این مهم باید با قدم های کوچکی که به رضایت مشتریان نیز منجر شود برداشته شده تا به سبب اعتماد حاصله، بتوانیم زمینه را برای قدم های بزرگ تری نیز حاصل کنیم.
وی همچنین تأکید کرد: هم اکنون نیز اگر می خواهیم که مانع از وجود ریسک های بزرگ تر در شرکت شویم، باید از مرحله کارشناسی سازمان شروع کرده و نیروی متخصصی پرورش دهیم که بتواند ریسک ها را شناسایی و آینده آن را پیش بینی کرده و بر این اساس، زمینه را برای رشد شرکت فراهم کند.
عضو هیأت مدیره بیمه تعاون تشریح کرد: به دیگر سخن، راه حل رسیدن به اهداف، تعریف درست مسیر رسیدن به آن هدف است که این تعیین مسیر منجر به تقویت زمینه رشد می شود.

پیش به سوی فعالیت بین المللی
سهیلا شرفی، مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه تعاون اظهار داشت: خرسندیم که شرکت بیمه ای چون بیمه تعاون در چنین روزی تأسیس شده و موفق شده تا مسیر تکامل خود را در سنین کم طی کند.
وی ادامه داد: هم اکنون این شرکت در بسیاری از رشته هایی که سایر شرکت ها در آن موفقیت چندانی ندارند، به تولید سود قابل توجهی دست یافته است.
شرفی اضافه کرد: یکی از شعارهای ما «آرامش و خلاقیت» است که تلفیق این دو سبب شده تا ضمن آنکه شرکت را به رشد و تکامل رسانده، صنعت را نیز به سمت مسیر بالندگی هدایت کند.
مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه تعاون همچنین اظهار داشت: پاسخ به مشتریان و اصل جلب رضایت مشتری از جمله عواملی بوده که نه تنها به بهبود برند بیمه تعاون منجر شده، بلکه صنعت بیمه را نیز در مسیر تعالی همراهی کرده و همچنین زمینه های رشد بین المللی را فراهم می کند.
او در ادامه با تأکید بر رشته تخصصی تحت مدیریت خود بیان داشت: در رشته باربری دیدگاهمان بر این است تا فعالیت های خود را از سطح ملی به فراملی ارتقاء داده تا مشتریان خارجی بیمه تعاون نیز، این شرکت را به عنوان فعال بیمه ای خوشنام و حرفه ای در ارائه خدمات بشناسند.
شرفی تأکید کرد: این استراتژی باید سرلوحه تمام شرکت ها باشد؛ چراکه تکیه صرف به بازار داخلی و رقابت برای بخش مشخصی از کیک بیمه، چندان جذاب نیست.
تدوین استراتژی ۱۰ ساله شرکت
مریم سلماسی، مدیر ریسک و توسعه سازمان بیمه تعاون نیز در ادامه پیرامون آینده این شرکت سخن گفت و اظهار داشت: هدف گذاری هایی انجام شده و متناسب با آن اهدافی نیز برای دو سال آینده شرکت مورد بازنگری قرار گرفته است.
وی افزود: بر این اساس، قرار است تا سال ۱۴۱۰، بیمه تعاون به انتخاب نخست حرفه ای ها و بیمه گذاران بدل شده و برای تحقق این مهم، نیاز به فعالیت یکایک افرادی که در شرکت کار می کنند داریم تا بتوانیم در مقابل چالش های پیش رو به خوبی عمل کرده و بر مشکلات احتمالی فائق آییم.
مدیر ریسک و توسعه سازمان بیمه تعاون ادامه داد: همچنین برنامه ریزی شده تا هر ۲ سال یکبار، برنامه ریزی ها مجدد بازنگری شده و برای این مهم، آیتم های گوناگونی نیز در نظر گرفته شده است.
سلماسی همچنین با تأکد بر مأموریت واحد خود بیان داشت: این واحد نیز بنا با توجه به چشم اندازی در نظرگرفته شده تلاش خواهد کرد تا هیچ ریسک در حالت بحرانی در شرکت وجود نداشته باشد؛ همچنین ریسک هایی که به مانعی برای رسیدن شرکت به اهداف در نظر گرفته شده بدل شود نیز با برنامه ریزی مطالعاتی به حداقل ممکن خواهد رسید.

http://tejaratava.ir/?p=57905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.