• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

آپارات گیم تعطیل نشد/ مرکز ملی فضای مجازی ترمز صداوسیما را کشید!

  • کد خبر : 63535
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
آپارات گیم تعطیل نشد/ مرکز ملی فضای مجازی ترمز صداوسیما را کشید!
اعتراضات و انتقادات گسترده نسبت به فشارهای صداوسیما به آپارات ظاهرا جواب داده و مرکز ملی فضای مجازی وارد موضوع تعطیلی آپارات گیم شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از تازه‌نیوز، بعد از فشارهای زیاد به مجموعه آپارات برای تعطیلی بخش استریم بازی این پلتفرم و اعلام تعطیلی از امروز جمعه ۱۸ شهریور، مرکز ملی فضای مجازی در اطلاعیه‌ای خواستار تداوم فعالیت «آپارات گیم» شد.
مرکز ملی فضای مجازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در سال مزین به شعار تولید دانش‌بنیان، ضمن تاکید بر التزام به سند راهبردی فضای مجازی و پرهیز از اتخاذ تصمیمات خارج از این راهبرد کلان، از همگان می‌خواهد به حمایت از بسترهای تولید و نشر محتوا و سکوهای داخلی بپردازند.
در ادامه این بیانیه آمده است: همچنین این مرکز اصرار دارد تا شرکت صبا ایده، ارائه‌دهنده سرویس آپارات گیم، جهت حفظ حقوق عامه کاربران فضای مجازی تا زمان بررسی موضوعات اختلافی و حصول نتیجه، تصمیم خود برای تعطیلی این سرویس را به تعویق انداخته و به خدمت‌رسانی به کاربران تداوم بخشد.
پیش از این مدیرعامل آپارات اعلام کرده بود به دلیل فشارهای رسانه‌ای صدا و سیما از روز جمعه سرویس آپارات گیم را تعطیل می‌کند.

http://tejaratava.ir/?p=63535

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.