• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

«آواکارت سرمایه»، محصول جدید و منحصر به فرد بانک سرمایه، با حضور وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد

  • کد خبر : 78856
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
«آواکارت سرمایه»، محصول جدید و منحصر به فرد بانک سرمایه، با حضور وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد

محصول جدید و منحصر به فرد بانک سرمایه با عنوان «آواکارت سرمایه» با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در نمایشگاه جنبی همایش سراسری آن موسسه رونمایی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، محصول جدید و منحصر به فرد این بانک تحت عنوان «آواکارت سرمایه» با حضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا نجف پور، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و فرج اله قدمی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک سرمایه، در همایش سراسری موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان رونمایی شد.

با محصول جدید و منحصر به فرد بانک سرمایه تحت عنوان «آواکارت سرمایه»، کارت های هدیه از این پس حامل پیام صوتی اهداکنندگان خود نیز خواهند بود.

آواکارت سرمایه یک کارت هدیه سخنگوست و امکان انتقال پیام صوتی را فراهم می کند، به نحوی که پیام صوتی یا موسیقی دلخواه مشتریان در قالب یک بارکد دو بعدی (QR Code ) بر روی کارت در دسترس بوده و پس از اسکن توسط گیرنده کارت، برای وی پخش خواهد شد، به این ترتیب فرد خریدار می تواند به جای پیام مکتوب، به شیوه ای بدیع و تازه صدای خود را نیز ضمیمه کارت هدیه سازد.

برای ثبت درخواست آواکارت سرمایه کافی است به وب سایت بانک به نشانی www.sbank.ir/avacard مراجعه نموده و با انتخاب طرح و مبلغ دلخواه، پیام صوتی خود را در قالب یک بارکد دو بعدی (QR Code ) بر روی کارت هدیه ذخیره کنید تا دوستان خود را با احساسی تازه و بی سابقه مواجه سازید.

http://tejaratava.ir/?p=78856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.