• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه باحضور در محل انجام تست انسانی واکسن کرونا:

آمریکا با تحریم تولید کننده واکسن ایرانی کرونا نشان داد برای نابودی انسانها ، با کرونا همدست‌ است

  • کد خبر : 11923
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
آمریکا با تحریم تولید کننده واکسن ایرانی کرونا نشان داد برای نابودی انسانها ، با کرونا همدست‌ است
معاون بین‌الملل قوه قضائیه تحریم ستاد اجرایی فرمان امام بعنوان اولین تولیدکننده واکسن کرونا در ایران توسط دولت آمریکا را ، پیمان استراتژیک آمریکا و کرونا برای نابودی انسانها خواند.

علی باقری‌کنی معاون بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضائیه عصرامروز باحضور در محل کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی کرونا ، ضمن بازدید از این مکان با چندتن از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام و چندنفر از داوطلبان تزریق واکسن “کوو ایران برکت” به گفتگو نشست و از مراحل تولید و تست انسانی واکسن مطلع شد.

دبیر ستاد حقوق بشر دستگاه قضا در حاشیه این بازدید درجمع خبرنگاران درپاسخ به سوالی درخصوص تحریم اخیر آمریکا گفت: تحریم تشکیلات سازنده واکسن کرونا ثابت کرد که مشکل آمریکایی‌ها فقط با “حقوق بشر” نیست، بلکه آنها با “خود بشر” مشکل دارندو درواقع آنها باتحریم ستاداجرایی فرمان امام قبل از اینکه موسسه دانش‌بنیان برکت را تحریم کنند، “پیمان استراتژیک دوجانبه با کرونا” برای کشتار انسانها را امضا کرده‌اند.

وی افزود: این تحریم علاوه بر اینکه ثابت کرد کرونا و امریکا مشترکاً با حیات انسانها مشکل دارند، نشان داد که مقاومت حداکثری ملت ایران، ماهیت “توحش حداکثری” سیاست “فشار حداکثری” آنها را هم را برملا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: رصد اخبار نشان میدهد تحریم شرکت دانش‌بنیان سازنده واکسن کرونا تنها سه موجود شر یعنی ویروس کووید ١٩، رئیس جمهور امریکا و نخست‌وزیر اسرائیل را خوشحال کرده است که البته این خوشحالی باتوجه به روحیه جهادی مدیران ستاد اجرایی و همت جوانان نخبه کشور دوام و تاثیری نخواهد داشت.

معاون حقوق بشر قوه قضائیه افزود: دولتهای اروپایی که به بهانه اجرای حکم قانونی در مورد یک مجرم اشک تمساح می‌ریزند، چرا در قبال تحریم مؤسساتی که تنها هدفشان احیای زندگی انسانها هستند، سکوت کرده‌اند؟ مراجع حقوق بشری بین‌المللی وظیفه دارند با محکوم کردن اقدام ضدانسانی امریکا در تحریم دو نهاد خدمت‌رسان به مردم، به مسئولیت خود در صیانت از حقوق انسانها عمل کنند.

باقری ادامه داد: کارنامه درخشان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خدمت به توده های مردم به‌ویژه ضعفا و مستضعفان، هیچ توجیهی برای سکوت دولت‌ها و مراجع بین‌المللی مدعی حقوق بشر باقی نمی‌گذارد.

http://tejaratava.ir/?p=11923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.