• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

آمادگی بیمه رازی جهت جبران خسارت حادثه مترو

  • کد خبر : 42060
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۰:۵۳
آمادگی بیمه رازی جهت جبران خسارت حادثه مترو
مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به تحت پوشش بودن شرکت بهره‌بردار قطار شهری تهران، گفت: از لحظات اول وقوع این حادثه کارشناسان و مدیران بیمه رازی در محل حادثه حضور داشته و بلافاصله اقدامات فوری در جهت درمان مصدومین را با مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه رازی جهت بستری و درمان به عمل آوردند.


دکتر علی جباری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رابطه با پوشش بیمه‌ای شرکت بهره برداری قطار شهری تهران و حادثه مترو که در روز جاری رخ داده است، گفت: تمامی اموال و دارایی شرکت بهره برداری قطار شهری تهران تحت پوشش شرکت بیمه رازی است و خسارت وارده به مترو در حادثه امروز توسط بیمه رازی رسیدگی و جبران می‌شود.
مدیرعامل بیمه رازی ضمن آرزوی بهبود و سلامت مصدومین حادثه مترو تصریح کرد : بیمه رازی علاوه بر جبران هزینه های درمان مصدومین حادثه، نهایت همکاری را با مدیران شرکت مترو در سریعترین زمان ممکن برای ارزیابی و پرداخت خسارت به عمل خواهد آورد.
او با اشاره به اینکه خداوند را شاکریم که در این حادثه هیچ یک از هموطنان فوت نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: مدیران ارشد و کارشناسان بیمه رازی ضمن همکاری کامل با مدیران شرکت مترو از لحظات اول این حادثه در محل وقوع حادثه حاضر بوده و بلافاصله اقدامات فوری در جهت درمان مصدومین را با مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه رازی جهت بستری و درمان به عمل آوردند.
دکتر جباری گفت: لازم است ذکر شود که تمام هزینه‌های درمانی و بستری هموطنان که در این حادثه صدمه جانی دیده‌اند، از سوی بیمه رازی پرداخت خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=42060

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.