• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0
تندیس کارفرمای سلامت محور خراسان شمالی به آلومینای ایران رسید

آلومینای ایران برگزیده جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید خراسان شمالی

  • کد خبر : 83844
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
آلومینای ایران برگزیده جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید خراسان شمالی

شرکت آلومینای ایران برگزیده سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید و تقدیر از مسئولان ایمنی برتر استان خراسان شمالی شد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران، در این آیین که با حضوراستاندار،  مهندس پیرحسینلو مدیرعامل و جمعی دیگر از مسئولان استانی در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد تندیس و لوح سپاس کارفرمای سلامت محور منتخب استانی به مهندس پیرحسینلو، مدیرعامل محترم شرکت آلومینای ایران اهدا شد.
بر اساس این گزارش؛ شرکت آلومینای ایران با توجه به فعالیتهای مؤثر در زمینه ارتقای سطح سلامت کارگران از طریق مراقبتهای بهداشتی و جلوگیری از بروز سوانح و حوادث کار و … حائز دریافت این تندیس شد.
مهندس پیرحسینلو در حاشیه این مراسم با اشاره به برنامه های شرکت در راستای افزایش ایمنی و سلامت در مجموعه شرکت، مهمترین مساله مورد تاکید در این حوزه را تقویت فرهنگ سازمانی HSE  دانست و اظهار داشت: دست یابی به این مهم نیازمند توجه اساسی از پایین ترین سطوح کارخانه به این مساله بوده تا در نتیجه آن در اجزای سازمان نیز به خوبی گسترش یابد.
وی افزود: برای تحقق این مهم تمامی مدیران مربوطه موظف شده اند تا خودشان در گام اول مبادی آداب HSE   بوده و در مراحل بعدی پیگیر اجرای اقدامات مربوطه در این حوزه توسط تک تک افراد زیرمجموعه در شرکت باشند.
مهندس پیرحسینلو خاطرنشان کرد: همچنین مدیریت HSE موظف به نظارت بر حسن اجرای سیاست گذاری تعیین شده هستند تا بتوانیم اقدامات مثمر ثمری را در این حوزه با توجه به رویکردهای پیش رو به انجام برسانیم.
بر اساس این گزارش نهادینه سازی فرهنگ خلاقیت، اعتماد و انگیزه در ابعاد مختلف برای به نمایش گذاشتن طرح های مختلف در حوزه کارگری و ترویج و پررنگ تر کردن فرهنگ کار و روح صداقت و همدلی از مهمترین اهداف این جشنواره بود.
جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید به منظور تشویق هر چه بیشتر جامعه کارگری و نخبه در بخش های مختلف با رویکرد شناسایی و الگوسازی کارگران نخبه و تبیین ابعاد مختلف موضوعات مرتبط همزمان با هفته کار و کارگر در سطح کشور و استان خراسان شمالی برگزار شد.
در این جشنواره ۳۶۹ نفر از کارگران منتخب و نخبه در بخش های مختلف ثبت نام کرده بودند.
بیش از ۲۷۰۰ کارگر در بخش های مختلف راهبری وشرکتی در شرکت آلومینای ایران مشغول به کار هستند.

http://tejaratava.ir/?p=83844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.