• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

آغاز فروش سیمکارت‌های همراه اول با هدایای دیجیتالی ویژه

  • کد خبر : 78547
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
آغاز فروش سیمکارت‌های همراه اول با هدایای دیجیتالی ویژه
همراه اول در استقبال از بهار طبیعت، فروش سیمکارت‌های دائمی و اعتباری با هدایای ویژه ۱.۵ تا ۲ میلیون تومانی در قالب اعتبار دیجیتال را آغاز کرد.

 همراه اول در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ طرح ویژه فروش سیمکارت های دائمی و اعتباری با «هدایای دیجیتالی» را اجرا می کند تا علاقه مندان عضویت در خانواده بزرگ و معتبر همراه اول، با دست پر به استقبال نوروز ۱۴۰۲ بروند.

در این طرح ویژه به تمامی خریداران سیمکارت دائمی هدیه ویژه ۲ میلیون تومانی و سیمکارت اعتباری هدیه ویژه ۱.۵ میلیون تومانی اعتبار خدمات زندگی دیجیتال ارائه می شود.

این هدیه شامل اعتبار یا تخفیف های ویژه برای استفاده از اپلیکیشن های جذاب و کاربردی در حوزه های سفر و گردشگری (توریسم)، تفریح و سرگرمی، فروشگاه اپلیکیشن های اندرویدی، دوره های آموزشی، بیمه خودرو، خدمات در منزل و سلامت دیجیتال می شود.

مشترکان پس از خرید سیمکارت جدید در بازه زمانی ۹ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ و فعالسازی آن، می توانند برای دریافت هدیه خود وارد اپلیکیشن «همراه من» شده و سپس به بخش «خدمات» و «خدمات زندگی دیجیتال» بروند.

در بخش مذکور کدهای اعتبار یا تخفیف اختصاصی برای هر یک از اپلیکیشن ها و پلتفرم های دیجیتالی حاضر در این طرح به متقاضی ارائه می شود که می توان کدهای مذکور را در اپلیکیشن موردنظر وارد و برای ثبت سفارش یا دریافت خدمات اقدام کرد.

گفتنی است، متقاضیان بهره مندی از این هدایای ویژه دیجیتال، همزمان با خرید سیمکارت جدید، بسته های معمول هدیه مکالمه و اینترنت نیز که به هر مشترک جدیدی تعلق می گیرد، برای آنان فعال می شود که مشاهده جزئیات بسته های هدیه از طریق سایت فروشگاه همراه اول امکانپذیر است.

http://tejaratava.ir/?p=78547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.