• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

آغاز فرایند اجرایی سرمایه گذاری مجتمع فولاد خراسان در پروژه پساب شهر نیشابور

  • کد خبر : 54449
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
آغاز فرایند اجرایی سرمایه گذاری مجتمع فولاد خراسان در پروژه پساب شهر نیشابور

مجتمع فولاد خراسان در راستای اجرای قرارداد سرمایه گذاری در پروژه پساب شهر نیشابور، با برگزاری مناقصه، مشاور این پروژه را از میان شرکت های معتبر و دارای گرید یک از سازمان برنامه و بودجه کشور انتخاب کرد.

به گفته معاون طرح و توسعه شرکت مجتمع فولاد خراسان، «شرکت مشاور پدید آب سپاهان» پس از طی فرایند انتخاب مشاور برابر آئین‌نامه‌ی «خرید خدمات مشاوره» مصوب هیات وزیران انتخاب و در اردیبشهت ماه سال جاری، قرارداد انجام کار به آن ابلاغ شد.

اسحاقیان افزود: شرکت مشاور در این پروژه انجام خدمات مهندسی، نقشه برداری، طراحی و تهیه اسناد مناقصه و انتخاب پیمانکار را به عهده دارد.

وی افزود: مشاور منتخب با حضور تیم مهندسی مشاور در مجتمع فولاد خراسان در اوایل خرداد ماه ۱۴۰۱ و بازدید از محل احداث تصفیه خانه شهر و برگزاری اولین جلسه مشترک با حضور شرکت آب و فاضلاب نیشابور و مجتمع فولاد خراسان برنامه زمانبندی خود را ارایه خواهد نمود.

معاون طرح و توسعه فولاد خراسان اضافه کرد: شرکت مشاور در حال طراحی و تهیه نقشه های اجرایی پروژه است، اظهار امیدواری کرد با تهیه مدارک فنی و اسناد مناقصه، هر چه زودتر نسبت به انتخاب پیمانکار اجرایی پروژه از طریق مناقصه اقدام شود.

سرپرست مدیریت مهندسی مجتمع فولاد خراسان نیز بیان کرد: این پروژه بزرگ دارای سه بخش شامل، «شبکه جمع آوری فاضلاب سطح شهر» به طول حدود ۲۸۰ کیلومتر و ۵۰ هزار فقره نصب انشعاب، «تصفیه خانه فاضلاب» با ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب در شبانه روز در جنوب شهر نیشابور و نیز «خط انتقال از محل تصفیه خانه به محل مجتمع فولاد خراسان» می باشد.

اقبالی افزود: مشاور در طول اجرای پروژه، نظارت عالیه و کارگاهی را به عهده خواهد داشت.

گفتنی است، پروژه تصفیه پساب که در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی فولاد خراسان، با حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری اجرا خواهد شد، بزرگترین طرح عام‌المنفعه فولاد خراسان است که با اجرای آن شبکه فاضلاب خانگی شهروندان نیشابوری تکمیل شده و با ایجاد تصفیه‌خانه مدرن و‌ بازچرخانی آب در صنایع، کشاورزی و سایر مصارف، روزانه از هدر رفت ۴۰ هزارمتر مکعب آب در نیشابور پیشگیری و از آن استفاده بهینه خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=54449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.