• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

آغاز ساخت دو درمانگاه بیمارستان بانک ملی ایران در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 14061
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۴۴
آغاز ساخت دو درمانگاه بیمارستان بانک ملی ایران در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری

ساخت و احداث دو درمانگاه در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با حضور حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران، محمدنورآزادی رئیس اداره امور شعب استان اصفهان و احمدرضا صباغی فرادنبه رئیس اداره امور شعب استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران به همراه کادر پزشکی و درمانی بیمارستان طی سفر به دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری از نحوه ارائه خدمات به همکاران آگاه شد و از روند راه اندازی درمانگاه بیمارستان بانک ملی ایران در این دو استان نیز بازدید کرد.
حسینعلی سخندان در جریان این دو سفر با بیان گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت های ایجاد شده در خدمات بیمارستانی بانک طی چند سال گذشته، گفت: همه تلاش ما این است که رضایت حداکثری مراجعه کنندگان به بیمارستان را جلب کنیم و برای این منظور خدمات تازه ای در استان ها تعریف کرده ایم.
وی شروع به کار درمانگاه های بیمارستان در استان ها را می توان تحولی جدی در حوزه تامین سلامت کارکنان دانست و گفت: با راه اندازی پی در پی درمانگاه های بیمارستان بانک ملی ایران و امکانات ایجاد شده در استان ها، شکل رسیدگی به بیماران تغییر کرده است.
مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران همچنین به تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت این بیمارستان طی یک سال گذشته با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: همه تلاش ما این است که بتوانیم از شرایط حساس کنونی به سلامت عبور کنیم.
وی در مراسم آغاز به ساخت این درمانگاه ها با تاکید بر اهمیت سلامت جامعه، تاکید کرد که حداکثر امکانات موجود برای خدمت رسانی به عموم هموطنان در این مراکز استفاده خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=14061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.