• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1
با رویکرد بومی سازی صنایع کشاورزی و باغبانی

آغاز بکار پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز

  • کد خبر : 83303
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
آغاز بکار پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز
تهران از ۷ تا 10 اردیبهشت ماه، میزبان پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز است، نمایشگاهی که در آن ده ها شرکت داخلی و خارجی، نوین ترین صنایع و خدمات خود را در زمینه های کشاورزی، باغبانی، گل و گیاه، صنعت گلخانه‌ سازی و صنایع وابسته به نمایش گذاشته اند.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز؛در این نمایشگاه دستندرکاران مرتبط با صنعت گلخانه سازی، ادوات و ماشین آلات کشاورزی و باغبانی، نهاده های کشاورزی، سیستم های آبیاری، گل و گیاه، گیاهان آپارتمانی، گیاهان فضای باز، انواع بذر، تجهیزات جا به جایی و بسته بندی، سیستم های ذخیره سازی و سردخانه ای، مراکز کشت بافت، فروشگاه های عرضه گل و گیاه، مراکز علمی تحقیقاتی، اتحادیه ها و انجمن ها و سازمان ها و موسسات حضور دارند و تولیدات و خدمات خود را ارائه کرده اند.
توجه ویژه به بومی سازی ادوات که یکی از مهمترین نیاز‌های صنعت کشاورزی کشور است، از بخش های مهم پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز محسوب می شود،نمایشگاهی که با حمایت و مشارکت وزارت جهاد کشاورزی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه ها و انجمن های مرتبط برپا شده است.
شهبازی رئیس ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران سبز گفت:در این نمایشگاه بیش از یکصد شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و انواع صنایع، تجهیزات و کالا و خدمات خود را به نمایش گذاشته اند.
وی افزود: از جمله موارد برجسته در این نمایشگاه، ارائه سیستم گرمایشی با حدود ۸۰ درصد صرفه جویی در مصرف انرژی، سیستمهای گلخانه‌ای شیشه‌ای طرح هلندی، حضور شرکت ‌ های دانش بنیان با نوآوری و خلاقیتهای جدید، ارائه سیستم های کنترل اتوماتیک گلخانه ‌ ها، انواع کودهای ارگانیک و تولیدات گیاهی با کشت بافت است.
رئیس ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران سبز با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه از علاقمندان به حضور در پاویون گل و گیاه و باغبانی جمهوری اسلامی ایران در کشور کنیا نیز ثبت نام به عمل خواهد آمد،گفت: معرفی امکانات،توانمندی ها و برنامه های بخش کشاورزی، باغداری، باغبانی، منابع طبیعی، معرفی تولیدات کشاورزی ارگانیک انواع بذر خاک و کود، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
قرار است همزمان با این نمایشگاه، چند نشست علمی و تخصصی نیز از سوی انجمن علمی گل و گیاهان زینتی و با حمایت وزارت جهاد کشاورزی و منابع طبیعی کشور، با حضور استادان دانشگاه و کارشناسان مراکز علمی برگزار شود.
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز تا ۱۰ اردیبهشت ماه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

http://tejaratava.ir/?p=83303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.