• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

آغازدومین مرحله پویش تامین مالی جمعی شرکت هدیش سبز پارسه

  • کد خبر : 85970
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
آغازدومین مرحله پویش تامین مالی جمعی شرکت هدیش سبز پارسه
در کمتر از یک ماه دومین مرحله پویش تامین مالی جمعی شرکت هدیش سبز پارسه در راستای تولید و فروش لوازم خانگی توسط شرکت تامین سرمایه تمدن از امروز شنبه 30 اردیبهشت ماه 1402به مدت 7روز آغاز شد .

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، در حال حاضر شرکت هدیش در راستای حمایت از تولیدات داخلی ، تولید و فروش محصولات صوتی، تصویری و قطعات الکترونیکی این محصولات را در دستور کار خود قرار داده است.

مزیت رقابتی این شرکت تنوع کالا و وجود تقاضا و عدم وجود محصول مذکور در بازار و وجود مشتریان بالقوه در شهرستان ها می باشد. این شرکت جهت تامین سرمایه در گردش (خرید قطعات الکترونیکی) مورد نیاز خود قصد دارد با تامین مالی ۱۵۰ میلیارد ریالی در مرحله دوم از طریق سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد اقدام به تکمیل کالای نیمه ساخته موجود در انبار و عرضه و فروش آنها نماید.

نرخ سود مشارکت در این طرح  30درصد سالیانه می باشد که به صورت ماهیانه به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد و طول  مدت سرمایه گذاری ۱۲ماه می باشد.

تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت برابر اصل و فرع مبلغ تامین مالی، دریافت چک صیادی برابر اصل و فرع مبلغ تأمین مالی می باشد .

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت مالی مراجعه نمایند.

http://tejaratava.ir/?p=85970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.