• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

آزمایش منفی کرونا برای پروازهای ورودی و خروجی خوزستان، الزامی شد

  • کد خبر : 15865
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۲۷
آزمایش منفی کرونا برای پروازهای ورودی و خروجی خوزستان، الزامی شد

تهران- تجارت آوا- شرکت‌های هواپیمایی داخلی با توجه به شیوع کرونای انگلیسی از الزام همراه داشتن نتیجه آزمایش تشخیص مولکولی عدم ابتلا به کرونا (PCR منفی) با اعتبار ۷۲ ساعت برای چهار شهر استان خوزستان خبر دادند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سه هفته مانده تا پایان سال ۹۹، گردش ویروس کرونای انگلیسی استان به استان شرایط و ضوابط سفر را برای مسافران و شرکت‌های هواپیمایی سخت‌تر کرده است.

بر اساس اعلام چند شرکت هواپیمایی داخلی، طبق دستور العمل جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا در پروازهای ورودی و خروجی شهرهای اهواز، آبادان، ماهشهر، دزفول و آغاجاری نیاز به انجام تست کرونا دارد.

هواپیمایی قشم ایر از جمله شرکت های داخلی است که به دلیل تعدد سفر به شهرهای جنوبی از مسافران خود خواسته است بدون تست منفی کرونا وارد فرودگاه نشده و اقدام به سفر نکنند.

شرکت های هواپیمایی داخلی در اطلاعیه ای اعلام کردند ارائه گواهی نتیجه آزمایش تشخیص مولکولی عدم ابتلا به کرونا (PCR منفی) با اعتبار ۷۲ ساعت برای مسافرین ورودی و خروجی مسیرهای فوق الذکر الزام است.

بر اساس اعلام سخنگوی سناد مبارزه با کرونا سفر نوروزی تنها مربوط به شهرهای دارای وضعیت آبی و زرد کرونایی است.

البته طبق مصوبه ستاد ملی کرونا اکنون سفر به شهرهای گردشگر پذیر دارای وضعیت زرد کرونایی از جمله شهرهای استان های مازندران، گیلان، گلستان، اصفهان، فارس، بوشهر و خوزستان و همچنین مشهد مقدس ممنوع است.

سازمان هواپیمایی تا این ساعت ممنوعیتی برای سفر های نوروزی هوایی اعلام نکرده است اما تمامی محدودیت های مسافرت در قالب تورهای گردشکری به‌شدت اجرا می شود.

http://tejaratava.ir/?p=15865

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.