• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

آئین تجلیل از مقام معلم در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

  • کد خبر : 84343
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۱۹
آئین تجلیل از مقام معلم در منطقه آزاد انزلی برگزار شد
آئین تجلیل از مقام معلم در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی، عیسی فرهادی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزادانزلی در این آیین با گرامیداشت مقام شامخ معلم یکی از اولویت های فرهنگی این منطقه در سال ۱۴۰۲ را توجه به امور مدارس و تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود: معاونت فرهنگی منطقه ، در بخش های مختلف با توجه به جنسیت و سطح تحصیلات دانش آموزان کلاس های فوق برنامه ای را در بخش های ورزشی، هنری بهداشت، سلامت ، قرآن ، زبان و … برای دانش آموزان برگزار کند.

وی ادامه داد : روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی ۷۸۰ دانش آموز و ۷۵ معلم دارند و میانگین ۱۰ دانش آموز برای هر معلم ، میانگین بسیار مطلوبی است که بر سطح و کیفیت تعلیم و تربیت بسیار اثر گذار خواهد بود.

فرهادی تصریح کرد: در هفته معلم انتخاب معلم شایسته کار دشواری است لذا شاخص بندی را به سال آتی واگذار خواهیم کرد و امسال از همه معلمان شاغل در این محدوده تقدیر می کنیم.

وی گفت: مسئولیت سخت امانت داری مردم به معلمان سپرده شده است و آینده نسل جوان در دستان شماست.چرخهای زندگی در سالهای آتی به دست کسانی به حرکت در خواهد آمد که امروز توسط شما تعلیم و پرورش یافته اند.

مدیرعامل و ریس هیات مدیره منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: هر کس در این مسیر مسئولیتی برعهده دارد و زنجیره تعلیم و تربیت به دست معلمان ادامه دار خواهد بودو در این مسیر باید بر دستان معلم بوسه زد.

وی یکی از وظایف معلمان دور نگهداشتن فرزندان از آسیب های اجتماعی و فرهنگی اعلام کرد و افزود: بسیاری از آسیب های جامعه امروز را می توان با تعلیم و تربیت مناسب در مدارس برطرف کرد و فرزندان را به خودباوری رساند.

در ابتدای این نشست علی مطهری معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری سازمان و نریمان یوسفی فر رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی در سخنانی به برنامه های مشترک حوزه فعالیت خود برای ارتقای آموزشی مدارس منطقه اشاره نمودند.

در پایان اهدای لوح تقدیر ، از زحمات فرهنگیان شاغل در منطقه تجلیل به عمل آمد.

http://tejaratava.ir/?p=84343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.