• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

۴ موج شکن سواحل گواتر تا زرآباد به شیلات واگذار شد

  • کد خبر : 10213
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
۴ موج شکن سواحل گواتر تا زرآباد به شیلات واگذار شد

چابهار- تجارت آوا – مدیر کلاداره بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان گفت: چهار موج شکن چندمنظوره (اسکله های مردمی) در سواحل گواتر تا زرآباد کنارک در جهت منافع عامه و اشتغال پایدار ساحل نشینان به اداره کل شیلات واگذار شد.

بهروز آقایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۶ موج شکن چندمنظوره مردمی از سال ۸۷ در سواحل استان آغاز شد و تعداد ۴ باب از این سازه ها پس از اتمام و طی کردن دوران تضمین سازه ای مطابق تشریفات کمیسیون تحویل و در راستای اجرای مصوبه هیأت دولت به اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان واگذار شد.

وی افزود: این اقدام در راستای مسوولیت های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی، حفظ حقوق عامه در سواحل استان، محرومیت زدایی و اشتغال پایدار صورت گرفت و بر همین اساس؛ موج شکن های رودیک در سواحل شهرستان دشتیاری، گوردیم، بیردف و جد در سواحل شهرستان کنارک برای بهره برداری به اداره کل شیلات استان واگذار شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی و دبیر کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان (ICZM) تصریح کرد: با تصویب واگذاری موج شکن های سواحل جنوب کشور توسط هیات دولت؛ استان سیستان و بلوچستان بعنوان نخستین استان و پیشرو در این زمینه در جهت اجرای مصوبات دولت گام برداشته تا ضمن مدیریت زمان، فرصت های اشتغال برای مردم ساحل نشین نیز فراهم شود.

http://tejaratava.ir/?p=10213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.