• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

۱۸۲ هزار برگ بارنامه جابجایی کالا در اردبیل صادر شد

  • کد خبر : 37426
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
۱۸۲ هزار برگ بارنامه جابجایی کالا در اردبیل صادر شد

اردبیل-رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری استان اردبیل گفت: در هفت ماهه گذشته برای جابجایی بیش از ۵ میلیون کالا ۱۸۲ هزار برگ بارنامه صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید میرمحمدی ظهر دوشنبه در جریان بازدید از شرکت‌های حمل و نقل شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه در ۷ ماه گذشته بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا جابجا شده است، اظهار کرد: بر اساس آمار بیشترین کالا جابجا شده در شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار است که با توجه به شناسنامه هر کالا بارنامه صادر شده است.

وی تعداد رانندگان فعال در بخش حمل و نقل استان را ۱۴ هزار نفر اعلام کرد و افزود: جهت ساماندهی هریک از این رانندگان کارت هوشمند برای رانندگان پرتلاش ناوگان‌های باری و مسافری صادر شده است.

رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل کارت هوشمند رانندگان ناوگان باری و مسافری را به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد و گفت: این کارت‌های هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارند و در هریک از این کارت‌ها امکان ذخیره‌سازی اطلاعات و لحاظ کردن اطلاعات کارت با سایر سیستم‌های عملیاتی وجود دارد.

میر محمدی به قابلیت‌های دیگر کارت‌های هوشمند رانندگان اشاره کرد و افزود: امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده از جمله مزیت‌های این کارت است.

وی از نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل را خبر داد و ادامه داد: مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه رسیدگی شود.

http://tejaratava.ir/?p=37426

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.